Hoppa till innehåll

Ännu Ett Förslag Som Kanske Inte Är Så Bra.


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Repsystem då? som på http://www.mmowned.com?

Rep-System kommer inte funka på Fuska.se då det inte är samma sak man gör på fuska.se

 

MMOwned = Lägger upp tips/guider/exploits/hacks/whatever så får man rep om det ä bra grejer!

Fuska = Hjälper folk som behöver hjälp.

 

Ja och man kan alltså inte ge +rep om nån kommer med ett vettigt svar? Okej.

 

vilket resulterar i spam.
Precis!

 

Imo, lägg inte till nåt sånt här, och ta bort FR. Man borde få rank efter hur länge man har varit medlem och inte efter hur mycket man har spammat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

vilket resulterar i spam.

Precis!

 

Imo, lägg inte till nåt sånt här, och ta bort FR. Man borde få rank efter hur länge man har varit medlem och inte efter hur mycket man har spammat.

 

eller tiden man har varit medlem i förhållande till hur mycket man har varit inne på sidan mätt i tid.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vilket resulterar i spam.

Precis!

 

Imo, lägg inte till nåt sånt här, och ta bort FR. Man borde få rank efter hur länge man har varit medlem och inte efter hur mycket man har spammat.

 

Agree, ta bort allt som belönar spam imo (:

 

eller gör det så invecklat att spammarna inte förstår hur man ska dra nytta av det. vilket oftast inte behöver vara så väldigt komplicerat.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vilket resulterar i spam.

Precis!

 

Imo, lägg inte till nåt sånt här, och ta bort FR. Man borde få rank efter hur länge man har varit medlem och inte efter hur mycket man har spammat.

 

eller tiden man har varit medlem i förhållande till hur mycket man har varit inne på sidan mätt i tid.

 

Då kan man ju bara ha sidan uppe hela dagen medans man gör något annat.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

vilket resulterar i spam.

Precis!

 

Imo, lägg inte till nåt sånt här, och ta bort FR. Man borde få rank efter hur länge man har varit medlem och inte efter hur mycket man har spammat.

 

Jaja, tänkte väl inte på det då XD

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

Dålig idé. Ännu mer p12. Yeho.

 

Förövrigt tycker jag att Fuskamynt ska bort. Vill man byta namn/varningskort får man skicka SMS.

WTF? Så du menar att admin ska ge sitt mobil-nummer så han blir spammad med meddelanden som typ "snela kan jag fo byta namn" ? Redigerat av Payback
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vilket resulterar i spam.

Precis!

 

Imo, lägg inte till nåt sånt här, och ta bort FR. Man borde få rank efter hur länge man har varit medlem och inte efter hur mycket man har spammat.

eller tiden man har varit medlem i förhållande till hur mycket man har varit inne på sidan mätt i tid.

 

Då kan man ju bara ha sidan uppe hela dagen medans man gör något annat.

 

ok, men om man lägger in någon form av tidtagarur så om man inte trycker på någon länk inom 5 minuter så stoppar ens "aktivitetstid".... dessa förslag blir allt mer långsökta, men jag kan inte låta bli att tycka att det ligger nått i WASD's förslag.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då kan man ju bara ha sidan uppe hela dagen medans man gör något annat.

Nej, vi säger att man får 1p var 10:e minut, om man sedan inte gjort ett klick på 10 minuter så stannar räknaren tills man klickar igen. Visst går det att missbruka också, men men..

 

Dålig idé. Ännu mer p12. Yeho.

 

Förövrigt tycker jag att Fuskamynt ska bort. Vill man byta namn/varningskort får man skicka SMS.

WTF? Så du menar att admin ska ge sitt mobil-nummer så han blir spammad med meddelanden som typ "snela kan jag fo byta namn" ?

 

Jag hoppas verkligen inte att du var seriös för isådana failar du.

 

Man skickar ett SMS till 72550 och skriver:

bytnamn medlemsnummer

 

Eller så går man bara in här om man är smart: http://www.secureyou.info/browse.php?u=Oi8...hcnQ%3D&b=5

Redigerat av Ubuntu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...