The Moose Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 I helgtråden summerar vi och planerar våra helger. Vad ska du göra just den här helgen? Vad har du gjort den här helgen. Just idag är det fredag och vi har en skön helg att se fram emot. Själv ska jag ta det lugnt, spela Nintendo DS, basta, kanske ut på stan med lite vänner. Vad ska ni göra denna helg? http://znogge.files.wordpress.com/2008/06/trevlig-helg.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 um...spela dator Oo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Du är allt bra gullig du The Moose ;> Själv så ska jag åka till min far, sen ska jag säkra mästerskaps bältet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Du är allt bra gullig du The Moose ;> Själv så ska jag åka till min far, sen ska jag säkra mästerskaps bältet! :student: Kampsport? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Spela lite Counter-Strike och WoW. Sen ska jag på någon fest jag också. ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Du är allt bra gullig du The Moose ;> Själv så ska jag åka till min far, sen ska jag säkra mästerskaps bältet! :student: Kampsport? Even better, kan inte säga här tyvärr ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 jag ska försöka bli frisk från en jävligt irriterande förkylning :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Lära mig att använda Photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 jag ska försöka bli frisk från en jävligt irriterande förkylning ------------------------------------------------------------------------- Samma här!!! :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Idag så ska jag ta det lite lugnt. Käka pizza, kolla på en smallville säsong, inget speciellt. Ska nog bara vila upp mig så jag orkar med skolan nästa vecka, så kortfattat så har jag inga planer över helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Lära mig att använda Photoshop.Du får studa om du ska lära dig det på en helg. :rambo: Det blir nog ganska mycket Real Hero i helgen tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Spela rock band, gitarr och se på film :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.