Trips Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Imorrn ska jag upp 05.30 och sitta och häcka i en simhall en hel dag. >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 idag var det köpa en bok, prata med kompisar o flytta in nya skrivbordet i rummet. imorgon filmkväll kanske, who knows Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Yay vann precis 250 kr på Poker! Inte på nätet utan IRL! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Yay vann precis 250 kr på Poker! Inte på nätet utan IRL! :DGrattis!Jag har köpt Koss hörlurar i dag.. om nån undrar >: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Imorrn ska jag upp 05.30 och sitta och häcka i en simhall en hel dag. >_< varför? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Yay vann precis 250 kr på Poker! Inte på nätet utan IRL! :DGrattis!Jag har köpt Koss hörlurar i dag.. om nån undrar >: Vad är det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Yay vann precis 250 kr på Poker! Inte på nätet utan IRL! :D Grattis! Jag har köpt Koss hörlurar i dag.. om nån undrar >: Vad är det?? http://habi.gna.ch/blog/images/koss-porta-pro.jpg har sånna på mig nu btw :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 (redigerat) Yay vann precis 250 kr på Poker! Inte på nätet utan IRL! :D Grattis! Jag har köpt Koss hörlurar i dag.. om nån undrar >: Vad är det?? http://www.fotomagasinet.no/img/cache/koss_headset_porta_pro_-335296404_0.jpg Edit: Hejhejhej han före, i alla fall så har jag dom nu också. Dom är sköna :D Redigerat 17 Januari 2009 av WahWah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Jaha, såna dära. Dom är faktiskt sköna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Jaha, såna dära. Dom är faktiskt sköna. Ja, det är dom. Idag har jag varit i stan, med alla små homofober ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Finns f*n ingen att gö på vintern om de inte är fest, har varit film och wow hela veckan lång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Hockey match idag, sen senare på kvällen så blir det en rematch om mästerskaps bältet.. Vilket jag tog förra helgen : >Sport? För övrigt så har jag bara suttit framför datorn, det var inte så kallt på träningen :) Pfft, I laugh at sports :' >kan nog inte säga här eftersom då bryter jag nog mot §1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.