slapparen Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Lördag! Ska ha en riktigt lugn Lördag. Ni då? Mammas och pappas kompisar och deras barn kommer kommer bli kul :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Ska ha träning, sen blire chill. Sen har man ju lov också ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Ska ha träning, sen blire chill. Sen har man ju lov också ;D Lov redan? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Ska ha träning, sen blire chill. Sen har man ju lov också ;D Lov redan? :o aaa, småland är lustiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Lov nu, fett najs : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Var hos en kompis hela dagen igår. Ska snart dra till min tjej. :) Imorgon så ska jag plugga för det mesta, har ett datakunskaps prov på måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Såg Indiana Jones 2 innan idag. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Zzzz.... Kyrka imorn. (Måste, skriftskola) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Finns inte så mycket att göra då det är -18, snöstorm och 90 cm+ snö och det skulle komma ytterliggare flera dm :( Så därför sitter jag inne och har tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Jag och min brorsa har varit själva hemma (mina föräldrar är i tyskland) ett par dagar nu, men imorrn kommer de hem. Sen är det lov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Jag och min brorsa har varit själva hemma (mina föräldrar är i tyskland) ett par dagar nu, men imorrn kommer de hem. Sen är det lov. Gick upp 2 timmar och en kvart efter att du skrev det där. O.o Gick upp 06.00 för att sedan sitta och häcka i en simhall en hel dag... igen (hann hem mellan passen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Har ju lov nu så jag ska vara uppe länge :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.