360Xbox Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Har påsklov, så jag kommer bara slappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Öh, jag har flyttat till Sthlm. Så jag fick mitt internet idag. (y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Var på hemmapremiären mot Gefle på Söderstadion.En besvikelse resultatmässigt och utdelningsmässigt,men som vanligt lika trevlig stämning.Sen har jag varit på Påskmiddag.Det var mindre kul men va f*n,fick ju käka rådjursstekar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Påsklovet tar slut nu. Ska ha träslöjd imorron. Är rättså gött ändå. Bara 4 dar till nästa helg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Lovet slut. Skola imorgon med redovisning. Sen prov på onsdag, fett yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Helgen som kmr nu ska jag nog lana Dota tror jag, inte så mkt mer speciellt, ska bara chilla och slappa tror jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Har påsklov, så jag kommer bara slappa. Påsklov här med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 spela gittar :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Fredag imorgon! Gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Laddar med chips och läsk inför slakteriet i dota matcherna jag och min polare ska köra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Laddar med chips och läsk inför slakteriet i dota matcherna jag och min polare ska köra :D Låter kul! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Har lov nu denna vecka och prao 1 vecka nästa vecka så jag har långt lov typ. ^^ Ska dra ihop några kompisar o se några filmer på bio och köra moppe. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.