The Moose Skrivet 16 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Har lov nu denna vecka och prao 1 vecka nästa vecka så jag har långt lov typ. ^^ Ska dra ihop några kompisar o se några filmer på bio och köra moppe. :P Låter kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Mycket festande denna helg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Nix, inte för min del. Har lanat dota, och inte gjort så mycket. Firade min namsdag lite iigår, annars bara slappat ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Jobbat 07:30-15:00 idag och igår, sen så har jag inte gjort mkt mer än att bara sitta här å chilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 (redigerat) Mycket festande denna helg?Jovisst, mycket alkohol man kan dricka med magsjuka. ;) edit* Man kan ha kul utan alkohol.. Tänkte inte på det. ;) Redigerat 26 April 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 som jag sa i den andra tråden. suttit på ett kyrktak. firat min systers 13 åriga födelsedag. pratat mycket med flicka, fin flicka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Har spelat paintball idag, det var kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Haha nice, det måste jag testa nån gång :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Haha nice, det måste jag testa nån gång :D Blev träffad på vänstra lång fingret, det sved ): btw, gjorde en ny gubbe på wow idag också (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Då var de måndag igen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 (redigerat) Ska lira endel dota och festa. Inget mer i stort sett ^^ Redigerat 6 Maj 2009 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Haha nice, det måste jag testa nån gång :D Blev träffad på vänstra lång fingret, det sved ): btw, gjorde en ny gubbe på wow idag också (: Jag som aldrig spelat WOW har en fråga. Hur många gubbar kan man göra? Kostar det mer för fler gubbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.