Garone Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Silent Hill: Homecoming och Resident Evil 5. Varken eller har kommit ut ännu, så hur kan du veta det? o_O Han går på förhoppningar & trailers (: Jag skulle säga Fallout 3. Då är det väldigt lätt att bli besviken. Bioshock är väldigt grymt spel. Jag köpte det idag faktiskt. Hade inte så höga förväntingar. Ja, Bioshock väldigt grymt spel. Ugh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marcus365 Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 GUitar Hero world tour om du frågar mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 GUitar Hero world tour om du frågar mig :D Ganska enformigt, dessutom har jag tröttnat på det eftersom min lillebrossa spelar det, så man hör det dag ut och dag in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Just nu? Inget. Därför jag har för mycket att se framemot det vill säga: Killzone 2, Skate 2 m.m. (Att göra en lista är bara onödigt) Favoriterna just nu antar jag: SinglePlayer: Metal Gear Solid 4 Multiplayer: GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Jag skulle säga Call of Duty World at War Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Jag skulle säga Call of Duty World at War Och NHL09. Just nu iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Impuls köpte NHL 09 idag, tycker just nu det är det bästa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Hmmm... av dom jag spelat skulle jag säga Little big planet.:cool:De spelet värkar as grymt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
felixan Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Hmmm... av dom jag spelat skulle jag säga Little big planet.:cool:De spelet värkar as grymt :lol: Det är asgrymt :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Vadå, finns det bra PS3 spel? Oo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Challeanka Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Finns inget bra spel på PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.