Easton Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Fattar fortfarande inte...Är det inte bättre att ha ett aktivt fuska.se med bara spamm i ett forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Någon som vet varför Spamforumet sumpades? Varför det sumpades, det bör du väl veta? Du har ju varit medlem här längre vad jag har varit. Spam-forumet togs bort för att det bryter mot reglerna, och det är inte bra att Fuska.se har spam i forumet. Så admin skapade ett forum som bröt mot reglerna? Yeah right. Iallfall , good riddance till admin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Fattar fortfarande inte...Är det inte bättre att ha ett aktivt fuska.se med bara spamm i ett forum?ja eftersom spam utarmar forum och ger det dålig kvalité, vilket gör att tillslut tröttnar de flesta medlemmar på ett forum som inte kommer nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrippLE Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Bättre sent än aldrig. Tack för denna goda handling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Fattar fortfarande inte...Är det inte bättre att ha ett aktivt fuska.se med bara spamm i ett forum?ja eftersom spam utarmar forum och ger det dålig kvalité, vilket gör att tillslut tröttnar de flesta medlemmar på ett forum som inte kommer nånstans. En del strejkade också mot spamforumet som sedan blev Lekforumet som sedan försvann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Någon som vet varför Spamforumet sumpades? Varför det sumpades, det bör du väl veta? Du har ju varit medlem här längre vad jag har varit. Spam-forumet togs bort för att det bryter mot reglerna, och det är inte bra att Fuska.se har spam i forumet. Vad har det med saken att göra? Jag har varit medlem sen 2003 men vet inte varför det sumpades. Jag säger som Fruktnystan: Good riddance admin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Någon som vet varför Spamforumet sumpades? Varför det sumpades, det bör du väl veta? Du har ju varit medlem här längre vad jag har varit. Spam-forumet togs bort för att det bryter mot reglerna, och det är inte bra att Fuska.se har spam i forumet. Och om jag var medlem under tiden? Isf borde jag också veta varför Macintosh forumet togs bort. Vadå bröt mot reglerna? Spamforumet hade väl egna regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Synd, för några riktigt stora trådar är ju låsta nu, och man behöver tydligne en hel j*vla uppsats för att få den upplåst igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Någon som vet varför Spamforumet sumpades? Varför det sumpades, det bör du väl veta? Du har ju varit medlem här längre vad jag har varit. Spam-forumet togs bort för att det bryter mot reglerna, och det är inte bra att Fuska.se har spam i forumet. Spam forumet kunde man ju släppa loss i och ha det kul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.