HUHEUEHEUEHUH Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Det fanns en kul tråd som hette :never ending story: Jätte många gillade den och jag var en av dom. Det var den största tråden jag har sett!!! och roligase!!! Sen kom du och låste den i onödan VARFÖR!????!?!!!!!!!!!!!!!!!! :angry:Jättemånga? Såg bara member och några andra oviktiga vandalisera den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mammarumpa Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 nu måste man väl ha tillstånd? det var väl därför? Sen förstörde många den. som han ovanför sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 (redigerat) Det fanns en kul tråd som hette :never ending story: Jätte många gillade den och jag var en av dom. Det var den största tråden jag har sett!!! och roligase!!! Sen kom du och låste den i onödan VARFÖR!????!?!!!!!!!!!!!!!!!! :angry:Jättemånga? Såg bara member och några andra oviktiga vandalisera den. Oviktiga? Så vilka personer tycker du är "Viktiga" då? Redigerat 30 Januari 2009 av qvirr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Det fanns en kul tråd som hette :never ending story: Jätte många gillade den och jag var en av dom. Det var den största tråden jag har sett!!! och roligase!!! Sen kom du och låste den i onödan VARFÖR!????!?!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: Jättemånga? Såg bara member och några andra oviktiga vandalisera den. Oviktiga? Så vilka personer tycker du är "Viktiga" då? finns många, men du skulle inte känna till 20% av dem om jag räkna upp dem, så det är ganska meningslöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Trådarna låstes för att nya regler införts, och dessa trådar var allt för onödiga. hAHA! You made my day! Det var väl du som gjode dessa trådar :lol: Bra admin, go, go, go admin! Är Corpsgrinder tillbaka på fuska!? Nice :D OnT: Tycker att det är bra att allmänt forumet rensades, få vettiga trådar där. mm störande när dom gör trådar som inte har nån mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Det fanns en kul tråd som hette :never ending story: Jätte många gillade den och jag var en av dom. Det var den största tråden jag har sett!!! och roligase!!! Sen kom du och låste den i onödan VARFÖR!????!?!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: Jättemånga? Såg bara member och några andra oviktiga vandalisera den. Oviktiga? Så vilka personer tycker du är "Viktiga" då? ForlorN och wAcko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Det kan kanske vara en bra ide att göra ett forum där man gör forumlekar, men isåfall att man inte får FuskaRank eller FuskaMynt. Jag är också irriterad på forumlekar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Det kan kanske vara en bra ide att göra ett forum där man gör forumlekar, men isåfall att man inte får FuskaRank eller FuskaMynt. Jag är också irriterad på forumlekar.Det var en bra idé. För i alla lekar var det några som skrev typ 24/7 för att få FM och FR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 (redigerat) Det fanns en kul tråd som hette :never ending story: Jätte många gillade den och jag var en av dom. Det var den största tråden jag har sett!!! och roligase!!! Sen kom du och låste den i onödan VARFÖR!????!?!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: Jättemånga? Såg bara member och några andra oviktiga vandalisera den. Oviktiga? Så vilka personer tycker du är "Viktiga" då? ForlorN och wAcko. Du säger dej själv och wAcko med mycke fuskarank Redigerat 17 Februari 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Trådarna låstes för att nya regler införts, och dessa trådar var allt för onödiga. Haha, jag har varit inloggad i fem minuter och jag hatar dig redan. Ditta på min avatar och ta åt dig ffs. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Trådarna låstes för att nya regler införts, och dessa trådar var allt för onödiga. Haha, jag har varit inloggad i fem minuter och jag hatar dig redan. Ditta på min avatar och ta åt dig ffs. :) Intro iz back! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Yupz.. Men hatar det här nya systemet med §2 för vissa trådar, ingen blir ju godkänd i princip.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.