liza Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Hej! Jag vill jätte gärna ha lite stöd från er läsare. Det är såhär att jag har pratat med en kille ett tag nu och vi var bästa vänner..kan man säga , men plötsligt vände allt och vi var helt plötsligt på g. Han skrev : jag älskar dig å en hel del gulligt ! Grejen är att han inte bor i samma stad som mig, fast hans mamma bor dock här så han kommer in hit ibland. Igår kom han in å han frågade om vi skulle ses . Jag sa visst. Och snart stod jag där och vi fick syn på varann ja gick fram å han kramade om mig hårt. Sen gick vi och stod å väntade på min buss , så kramar vi varann i ca 10 min och plötsligt kände jag något hårt ... Han kanske hade stånd :o tror jag iaf för det var as hårt :$ , aja sen sa han : kom vi sätter oss. Så vi satte oss på en bänk och han höll mig i handen . Plötsligt vände jag mot honom och skulle pussa honom på kinden och då vänder han och kysser mig ist ! Jag vart helt chockad :) Vi hånglade säkert i en kvart :o . sen var det jag som avbröt .. fast jag kände hur han bara ville kyssas mer . Sen så började vi igen och sen så avbröt jag igen och samma sak nu .. han ville inte släppa mig . Efter en stund säger jag till honom... nu kommer min buss och då kysser han mig rätt länge men till slut så gick jag ifrån hah för att inte missa bussen :) Bussresan hem var tokig jag tänkte på allt han gjorde ... det var så mysigt ! Frågan är ... tror ni att han gillar mig ? Han är verkligen snäll... och han ringde mig dessutom efter att vi sågs igår. Sen smsa vi. Juste glömde säga att jag hade köpt ett armband i läder till honom och idag frågade jag om han hade på sig det han skrev : jag tog på mig det innan jag skulle lägga mig igår och ja har den ännu . Sen så frågade jag : vad var det sista du tänkte på igår natt ? Han ba : dig såklart ! ja läste om smsen om å om igen . Så vad tror ni ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Ja det är självklart att han gillar dig. Inget mer behövs sägas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Såklart han gillar dig. 100%. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Han måste vara kär i dig. Solklart, btw hur gamla är ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Ja, han gillar dig. Jag tror nog att ni skulle ett par ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Det är ju uppenbart att han gillar dig. Varför annars skulle han kyssa dig då? ;s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Nej, han hatar dej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dyomal Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Han gillar dig!! Ta chansen och sug av honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Sluta med dina retarda och perversa inlägg! Men ja, jag tror han gillar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Han gillar dig!! Ta chansen och sug av honom. HAHAHAHAHA, fy f*n vad jag skratta när jag läste det :) Ja men det är ju självklart att han inte gillar dig? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Du vet ju hur det gick liza ? Du runkade av honom till slut ju? ;> Alltså har ni nåt..o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 (redigerat) såklart han är kär :D men hur gamla är ni? Redigerat 31 Januari 2009 av RySs3N Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.