D48 Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 hejsan. jag vill ha ett hårvax som är lika bra som Dax Vax men inte lika jobbigt att få ur håret. vet ngn ett vax som är bra och strongt. Btw: vill inte ha ngt vax som blir glansigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 DF:I(stavning?) är väldigt bra, det finns olika färg på burkarna för olika sorters längder på håret. Sen så är Fudge bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Dax Wax forever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Eldorado Hårvax , finns på willys. { XD ] Nej men seriöst, prova shockwave ultrastrong , eller vad det heter, orkar int kolla just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Fudge, Play Ball, Urban. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Dax wax är inte svårt att få ur ;o Men det beror väl på din hårtyp, tjocklek, längd och diverse hårskit.. Fudge och Dax vax är bra ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Om du är en ekonomisk typ är ju Dax vax att föredra. [: Andra vax såsom Urban och PlayBall är i den lite mer dyra klassen och kostar runt 165 - 200:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 (redigerat) Om du är en ekonomisk typ är ju Dax vax att föredra. [: Andra vax såsom Urban och PlayBall är i den lite mer dyra klassen och kostar runt 165 - 200:- Dax är även bra om du inte vill ha något hår kvar ;). Ref 505 är det riktigt bra stadga i tkr jag, håret håller sig som det ska. Annars om man inte vill ha riktigt lika hårt så funkar Ref 424 väldigt bra också. Redigerat 29 Januari 2009 av sulan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Om du är en ekonomisk typ är ju Dax vax att föredra. [: Andra vax såsom Urban och PlayBall är i den lite mer dyra klassen och kostar runt 165 - 200:- Dax är även bra om du inte vill ha något hår kvar ;). Ref 505 är det riktigt bra stadga i tkr jag, håret håller sig som det ska. Annars om man inte vill ha riktigt lika hårt så funkar Ref 424 väldigt bra också. Ew, dax wax. Håller med om REF505. Bror använder det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Om du är en ekonomisk typ är ju Dax vax att föredra. [: Andra vax såsom Urban och PlayBall är i den lite mer dyra klassen och kostar runt 165 - 200:- Dax är även bra om du inte vill ha något hår kvar ;). Ref 505 är det riktigt bra stadga i tkr jag, håret håller sig som det ska. Annars om man inte vill ha riktigt lika hårt så funkar Ref 424 väldigt bra också. Mitt är fortfarande kvar lol. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Om du är en ekonomisk typ är ju Dax vax att föredra. [: Andra vax såsom Urban och PlayBall är i den lite mer dyra klassen och kostar runt 165 - 200:- Dax är även bra om du inte vill ha något hår kvar ;). Ref 505 är det riktigt bra stadga i tkr jag, håret håller sig som det ska. Annars om man inte vill ha riktigt lika hårt så funkar Ref 424 väldigt bra också. Mitt är fortfarande kvar lol. ;D Använd diskmedel eller såpa xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Sockervatten är också bra effektivt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.