Hoppa till innehåll

Senare/tidigare


Slasktratt

Senare/Tidigare  

83 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Ja detta är en ganska återkommande fråga men jag tycker alltid att det brukar bli 50/50 så kan väl se hur det går här.

 

ta ej hänsyn till vilka timmar det handlar om för då blir det en helt annan sak. det handlar inte om ni har en raid o passa eller om ni bara e sjukt trötta på morgonen utan det handlar om hur ni disponerar er tid som människor, dvs fråga mig inte om vilken ursprungstiden är, utan förutsäg att det kan vara vilken som tid helst på dygnet + det handlar inte bara om skolan, jobbet eller så utan tänk också om det handlar om en fika, hockeymatch, shoppingrunda, krigsstart etc

fråga mig inte heller om hur många timmar "passet" är, förutsäg att det kan vara flera år långt.

 

så vad gör ni? skjuter ni fram eller snörar ni åt? vill ni ha fritid innan eller efter?

 

själv börjar jag gärna 1 senare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag vettefan, en timma hit eller dit kl 2-4 tycker jag inte spelar så jättestor roll, en timmas extra på morgonen är ju skönt... men å andra sidan är det skönt när man har gott om tid på eftermiddagen för på morgonen sover man ju bara och det är inget skojj att bara sova... så jag vet inte, röstar kanske senare när jag har bestämt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...