Fality Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 71 år. Sämst hittills ^^ Röker och dricker ganska mycket dock. Xade du får inte dö :'/ Tycker 71 låter ganska bra om inte för gammalt, vill inte vara en gaggig gubbe :S Precis, har alltid sagt: "vad f*n ska jag göra efter 80 iaf?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 (redigerat) Jag blir 119 år :D 84, vill inte bli äldre heller.What?? Är de bara jag som inte vill vara senil och bo på ett ålderdomshem med andra människor som inte bryr sig ett piss om jag inte tycker om filmjölk? Jag lever hellre ut mitt liv fullt ut än att leva ett tråkigt liv och bli så gammal så att jag inte kan äta ordentligt själv. Redigerat 4 Februari 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 84, vill inte bli äldre heller. What?? Är de bara jag som inte vill vara senil och bo på ett ålderdomshem med andra människor som inte bryr sig ett piss om jag inte tycker om filmjölk? Jag lever hellre ut mitt liv fullt ut än att leva ett tråkigt liv och bli så gammal så att jag inte kan äta ordentligt själv. Alla blir inte senila.. Bara var 5:e person blir lider av demens ._. Och det är över 80 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Skriver som jag alltid gör :) - OLD! Blev 83 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Jag blir 75, men jag ska f*n inte vara gubbig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 84, vill inte bli äldre heller. What?? Är de bara jag som inte vill vara senil och bo på ett ålderdomshem med andra människor som inte bryr sig ett piss om jag inte tycker om filmjölk? Jag lever hellre ut mitt liv fullt ut än att leva ett tråkigt liv och bli så gammal så att jag inte kan äta ordentligt själv. men gah, bara för att du dör när du är 84 kommer det ju inte betuda att du dör ung, för annars skulle du ju inte dö. du kommer dö lika svag och sjuk och trött som de som dör vi 94 eller 115. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 84, vill inte bli äldre heller. What?? Är de bara jag som inte vill vara senil och bo på ett ålderdomshem med andra människor som inte bryr sig ett piss om jag inte tycker om filmjölk? Jag lever hellre ut mitt liv fullt ut än att leva ett tråkigt liv och bli så gammal så att jag inte kan äta ordentligt själv. men gah, bara för att du dör när du är 84 kommer det ju inte betuda att du dör ung, för annars skulle du ju inte dö. du kommer dö lika svag och sjuk och trött som de som dör vi 94 eller 115. Det beror på VAD man dör av, att dö av cancer är väl inte samma sak som att dö av åldern, eller bli skjuten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 84, vill inte bli äldre heller. What?? Är de bara jag som inte vill vara senil och bo på ett ålderdomshem med andra människor som inte bryr sig ett piss om jag inte tycker om filmjölk? Jag lever hellre ut mitt liv fullt ut än att leva ett tråkigt liv och bli så gammal så att jag inte kan äta ordentligt själv. men gah, bara för att du dör när du är 84 kommer det ju inte betuda att du dör ung, för annars skulle du ju inte dö. du kommer dö lika svag och sjuk och trött som de som dör vi 94 eller 115. Det beror på VAD man dör av, att dö av cancer är väl inte samma sak som att dö av åldern, eller bli skjuten.. tror inte att detta testet syftar på att dö av t.ex. en lastbil. det låter i mina öron ytterst ologiskt att rökare eller feta människor skulle löpa större risk att bli utsmetade på marken av en lastbil än andra människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 84, vill inte bli äldre heller. What?? Är de bara jag som inte vill vara senil och bo på ett ålderdomshem med andra människor som inte bryr sig ett piss om jag inte tycker om filmjölk? Jag lever hellre ut mitt liv fullt ut än att leva ett tråkigt liv och bli så gammal så att jag inte kan äta ordentligt själv. men gah, bara för att du dör när du är 84 kommer det ju inte betuda att du dör ung, för annars skulle du ju inte dö. du kommer dö lika svag och sjuk och trött som de som dör vi 94 eller 115. Men efter 80 är man ändå så j*vla svag och sjuk och man kan inte göra någonting. Jag vill bli tillräckligt gammal så jag får se mina barnbarn växa upp åtminstone. Jag vill inte leva 20 år som ett skruttit bananskal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 89 men tror inte på det så mkt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 82, och ärligt talat skulle jag inte vilja bli äldre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Screamer Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Kul test Blev 78 år :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.