The Moose Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 http://www.matservice.se/bilder/stora/MalacoDjungelvral80gr.jpg Djungelvrål och läsk. Menar du djungelvrål MED läsk? Att blanda sött och salt kan ju inte direkt smaka gott. Jorrååå!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 DJUNGELVRÅL <333 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Dom suraste godisarna som finns!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 http://www.rated-best.org/blog/lindt-dark-excellence-chocolate.jpg Mer brukar jag inte behöva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 När man köper lösgodis är det vaniljfudge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Snus och Pepsi Max och var halvtimme en god cigarett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Marabou Mjölchoklad/Schweizernöt, Snickers, Sura Band, Cheez Doodles/Balls. för inte så länge sedan kostade en maraboukaka 200g 10kr st och snickers 1.50kr st i min hemkommun vilken jag både hatar och älskar. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Marabou Mjölchoklad/Schweizernöt, Snickers, Sura Band, Cheez Doodles/Balls. för inte så länge sedan kostade en maraboukaka 200g 10kr st och snickers 1.50kr st i min hemkommun vilken jag både hatar och älskar. :gitarr: Jag är allergisk mot nötter så jag kan inte äta schwiezernöt eller snickers, får jävligt ont i halsen om jag äter nötter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 (redigerat) Marabou Mjölchoklad/Schweizernöt, Snickers, Sura Band, Cheez Doodles/Balls. för inte så länge sedan kostade en maraboukaka 200g 10kr st och snickers 1.50kr st i min hemkommun vilken jag både hatar och älskar. :gitarr: Jag är allergisk mot nötter så jag kan inte äta schwiezernöt eller snickers, får jävligt ont i halsen om jag äter nötter A samma här, fast jag kan dö om jag äter det.Själv så är min favorit Jelly Beans och Marabou choklad. Godaste läsken är nog Coca Cola eller Mountain Dew. Synd bara att Jelly Beans och Mountain Dew för det mesta bara finns att få tag på i USA. Redigerat 10 Februari 2009 av qvirr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Nostalgi klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Coca Cola och popcorn för mej. Btw: Mountain Dew finns på English Shop på Södermalm i Stockholm om du antingen bor där eller har vägarna förbi.:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Håller med ForlorN när det gäller snus och Pepsi max ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.