fuckaloco Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 (redigerat) Ni missar väl inte SciFi mässan i Malmö 28-29 mars, dit ska bla. Christopher Judge (Teal'c), Anthony Daniels (C3PO) m.fl komma. :o När jag fick reda på att en av mina favorit skådespelare, Christopher Judge som spelar Teal'c i Stargate SG-1 skulle komma stod det direkt klart för mig att jag ska besöka mässan! :rolleyes: Så missa verkligen inte den bästa mässan i skandinavien 28-29 mars i Malmö! Mässans hemsida: http://www.scifiworld.se/ Disskutera gärna vilka gäster ni skulle vilja se på mässan. - Redigerat 14 Februari 2009 av MightyBaal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 !!! Otur att man bor i norrland dock :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Bor några km ifrån.. intresserar mig dock inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Skulle vilja träffa han som spelar Luke Skywalker ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 OMG CHRISTOPHER JUDGE! xD Synd att det är så långt ifrån =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 lol nice. Men tror inte jag går dit ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Jag kommer inte ;c Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 ew, scifi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Blir nog att besöka den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Amen för h*lvete, vilka skitkaraktärer. Teal'C och C3PO? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Palla :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Hmm, kanske kommer, har knappast intresse i Science-Fiction men jag är lite utav en samlare av VISSA figurer. På någon bild såg de ut som de hade, kanske något intressant finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.