Gäst Cakeguy Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Gjorde mitt allra första med: Bartender 4, ButtonFacade och Sexy Map. http://i45.tinypic.com/kboqbb.jpg Ganska nöjd. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Helt ok faktist, men wtf? Har du Auto Attack på 1an? noobwarning V - La till lite KG panels :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Hah, ja har haft auto-attack (attack) där hela tiden av någon anledning. Mest van vid det. XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 (redigerat) wtf Redigerat 29 December 2009 av Garone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Helt ok faktist, men wtf? Har du Auto Attack på 1an? noobwarning V - La till lite KG panels :> Försök sätta in allt i en bar längst där nere. När det är olika rutor överallt så ser det inte fint ut :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Nytt UI, ska dock förbättra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Nytt UI, ska dock förbättra :) Skaffa "Sunn - Viewport Art" - så slipper du en tråkig svart bar där nere. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Nytt UI, ska dock förbättra :) Skaffa "Sunn - Viewport Art" - så slipper du en tråkig svart bar där nere. Man tackar :) Pallade inte med textures så en roligt gradient gjorde susen, men ska kolla mer på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 *bump* Lekte lite med Sunn och andra grejer :) Btw, första os 3d zerg idag, gick underbart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 *bump* Lekte lite med Sunn och andra grejer :) Btw, första os 3d zerg idag, gick underbart! Börjar se redigt snyggt ut, du kan nog klämma in Omen Threat Meter någonstans också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Miwn fiwna uwi. lol är lite arg för att min server fuckar atm, går inte att få ihop grupp och missade mina 2 "dagliga" frost emblems.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PH123 Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Så ser det ut för tillfället. Omen sitter mellan Recount och min Micro Menu. Funderar på att ta bort IceHud. Kommer göra om det när jag dingat 80 och har alla attacker. Vad heter det Addonet som får dina health p och mana p att se ut så? vid porträttet) En fråga till. när man har laddat ner Addons och logar inte på Wow, trycker jag på Addons föra att se så alla är ''bockade''. på vissa står det Out of date. Då fungerar dom inte. kan man fixa det? skulle vilja ha dom Addonen Tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg