Emomilol Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 http://data.fuskbugg.se/dipdip/WoWScrnShot_101510_220008.jpg Bryr mig inte om mitt UI, laggar bara med massa AddOns. Men kolla DPSen jag gjorde. /Flex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Kan göra 15k som arcane med min pissgearade mage. /flex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Kan göra 15k som arcane med min pissgearade mage. /flexAa, men arcane blast är ju inte sjukt buffat eller så. :P Väldigt obalanserat atm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PH123 Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Hur får man addonsen att fungera igen? Bara radera och ladda ner dom igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PH123 Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 Är det någon här som använder Chatter???? har lite problem med det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PH123 Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 (redigerat) Märker nu att det inte alls har med mitt addon och göra, det är chatten över huvud taget:S Varför kan jag inte trycka på links eller namn, det är lika dant på alla mina chars. Redigerat 10 November 2010 av PH123 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extrona Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 Hoppar in med mitt UI här som jag satt och pilla ihop http://i.imgur.com/ttBqs.jpg kan även se det i combat här :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 Har det vanliga, använde dock SpartanUI innan det blev outdated. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 25 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 (redigerat) Det här fick jag ut av ett par timmar mitt i natten. Trodde det skulle bli mycket värre eftersom jag är riktigt trött, men det ser ganska fint ut. Redigerat 25 Juni 2011 av Kevve Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 25 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 (redigerat) Snabb fråga Kevve, varför castear du Arcane Shot? Efter ett åar experiment så kom jag och tre andra hunters fram till att det är bättre att hardcastea Aimed Shot för att dumpa Focus. Det ökade allas dps markant. OnT: Redigerat 25 Juni 2011 av Nomatic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 25 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 (redigerat) Snabb fråga Kevve, varför castear du Arcane Shot? Efter ett åar experiment så kom jag och tre andra hunters fram till att det är bättre att hardcastea Aimed Shot för att dumpa Focus. Det ökade allas dps markant. OnT: Just nu gjorde jag det bara för screenshottets skull. I en fight så använder jag bara arcane för att dumpa focus när jag rör på mig. Händer även att det blir ett och annat arcane shot ändå om jag märker att jag inte kan hålla uppe Aimed shot -> Chimera shot focus. Sedan undrar jag också om ni testade på en dummy för att 100% aimed shot funkar inte på en raid boss för man måste ofta vara uppe och röra på sig, och att behöva avbryta en Aimed shot som isåfall skulle vara det som ger dig mest dps skulle sänka din dps till mycket lägre än om man skulle använda Arcane shot. (Även här så funkar det inte att mäta på en dummy eftersom man alltid har careful aim uppe på den) I 4.2 dock, när man behöver droppa T11 4-piece så kommer haste att bli mycket mindre värt, och det är där som arcane shot kommer in, förutom i CA eller under haste buffs som Nefarious Plot eller Rapid fire etc. Redigerat 25 Juni 2011 av Kevve Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg