evokia Skrivet 22 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2012 bild på UI, fick raven lord på andra rundan :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 25 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 (redigerat) Så där, där är jag med min älskade twilight drake... [edit]: Här är microbaren till elvui till er som undrar... http://www.curse.com/addons/wow/elvui-microbar Redigerat 25 Februari 2012 av Thegamero Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 bild på UI, fick raven lord på andra rundan :DSnyggt! namn på allt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 Snyggt! namn på allt?Det är Elv UI. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 21 April 2012 Rapport Dela Skrivet 21 April 2012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 22 April 2012 Rapport Dela Skrivet 22 April 2012 Det är inte ditt UI -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 Här är mitt monster ui : ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 Detta funkar utmärkt för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 23 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2012 Detta funkar utmärkt för mig.Haha, dps meter och förflyttat blizz UI, classic cataclysm UI. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2012 Så har jag haft det sedan vanilla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 3 September 2012 Rapport Dela Skrivet 3 September 2012 Standard UI sen TBC. Har dock testat på custom UI'n, men har inte riktigt sett charmen med det. Visst, kan bli snyggare, men ofta saker som försvinner och blir förvirrande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 6 September 2012 Rapport Dela Skrivet 6 September 2012 Standard UI sen TBC. Har dock testat på custom UI'n, men har inte riktigt sett charmen med det. Visst, kan bli snyggare, men ofta saker som försvinner och blir förvirrande.hur lyckas du få saker att försvinna genom att lägga till saker? default ui har knappt något du kan få att försvinna haha, hp bars? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg