D48 Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Verynot intresting om detaljerna ;) Jag bara frågade, och ville bara ha en litet svar :huh: Inte världens utdrag ;) jo det är kul med detaljer^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Verynot intresting om detaljerna ;) Jag bara frågade, och ville bara ha en litet svar :huh: Inte världens utdrag ;) ololololol, LIES! Detaljer är smaskiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Verynot intresting om detaljerna ;) Jag bara frågade, och ville bara ha en litet svar :huh: Inte världens utdrag ;) ololololol, LIES! Detaljer är smaskiga. dom som gör berättelsen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Oskulden har man fortfarande kvar , har inte ens haft en flickvän på typ 4år Det va lättare i 1:an <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Oskulden har man fortfarande kvar , har inte ens haft en flickvän på typ 4år Det va lättare i 1:an <_< 0o säg inte att du ens tänkte på det i 1:an 0o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Oskulden har man fortfarande kvar , har inte ens haft en flickvän på typ 4år Det va lättare i 1:an <_< skaffa lite vänner nya asså och ungås med tjejer :] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Niclaz91 Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Undrar vilka som ljuger eller inte? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Jag fattar inte hur man kan bli av med den när man var 13. Helt ormiligt för mig. Tänkte inte mycket på sex då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Var oskuld tills för ett par månader sedan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Typ åtta månader sen på ett sommar läger? Kanske känner dig :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Jag är inte oskuld, långtifrån oskuld, lol. >__> Jag vet att det var länge sen men jag skrattade mycket när jag såg detta inlägg hahaha :D Men för övrigt, trodde inte så många unga skulle vara icke-oskuld (heter det så eller finns det ett annat ord?) När jag var runt 13-15 var det bara dem allra "coolaste sportkillarna" och dem allra snyggaste tjejerna som hade gjort det (om dem talade sanning). Det var i alla fall något ovanligt och något stort som vissa bara pratade och drömde om, resten var totalt ointresserade vid den åldern. Inte en ända person på vår högskola drack eller rökte heller. Dagens ungdom har spårat ut lite enligt min mening, 16 är åldern som alkohol, sex, tobak m.m. passar in som tidigast. Själv tillhörde jag det "normala" gänget som ungicks med kompisar eller i lite större gäng vid en ungdomsgård eller så, spelade tv-spel, körde moped och gjorde halvdumma busgrejer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Har kvar den men jag var nära på att bli av med den på en fyllefest xp Min kompis "rädadde" mej som tur va eftersom att jag ska vänta tills 7an. :D Har fått några erbjudanden men har hittills bara tackat nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg