Hoppa till innehåll

Oskuld?

Rekommendera inlägg

Skrivet
Verynot intresting om detaljerna ;) Jag bara frågade, och ville bara ha en litet svar :huh: Inte världens utdrag ;)

jo det är kul med detaljer^^

• Svar 245
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Darkshiver
Skrivet

Verynot intresting om detaljerna ;) Jag bara frågade, och ville bara ha en litet svar :huh: Inte världens utdrag ;)

ololololol, LIES! Detaljer är smaskiga.

Skrivet

ololololol, LIES! Detaljer är smaskiga.

dom som gör berättelsen :P
Skrivet

Oskulden har man fortfarande kvar , har inte ens haft en flickvän på typ 4år

Det va lättare i 1:an <_<

0o säg inte att du ens tänkte på det i 1:an 0o
Skrivet

Oskulden har man fortfarande kvar , har inte ens haft en flickvän på typ 4år

Det va lättare i 1:an <_<

skaffa lite vänner nya asså och ungås med tjejer :]
Skrivet

Jag är inte oskuld, långtifrån oskuld, lol. >__>

Jag vet att det var länge sen men jag skrattade mycket när jag såg detta inlägg hahaha :D

Men för övrigt, trodde inte så många unga skulle vara icke-oskuld (heter det så eller finns det ett annat ord?) När jag var runt 13-15 var det bara dem allra "coolaste sportkillarna" och dem allra snyggaste tjejerna som hade gjort det (om dem talade sanning). Det var i alla fall något ovanligt och något stort som vissa bara pratade och drömde om, resten var totalt ointresserade vid den åldern. Inte en ända person på vår högskola drack eller rökte heller. Dagens ungdom har spårat ut lite enligt min mening, 16 är åldern som alkohol, sex, tobak m.m. passar in som tidigast.

Själv tillhörde jag det "normala" gänget som ungicks med kompisar eller i lite större gäng vid en ungdomsgård eller så, spelade tv-spel, körde moped och gjorde halvdumma busgrejer.

Skrivet

Har kvar den men jag var nära på att bli av med den på en fyllefest xp

Min kompis "rädadde" mej som tur va eftersom att jag ska vänta tills 7an. :D

Har fått några erbjudanden men har hittills bara tackat nej.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...