Gäst Hackad Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 (redigerat) Anledningen till att lek/spamhörnan togs bort för att medlemmarna missbrukade den och skrev en massa skit överallt. Vill ni spamma, gör en egen spamgrupp istället eller googla efter ett spamforum. @ ForlorN: Kattgruppen är inte en spamhörna, det finns en spamtråd men man spammar inte i varje tråd. Redigerat 24 Februari 2009 av Hackad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 24 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 men va faen. kan inte admin bara skaffa en hörna för spam eller? det är ju liksom meningen med att man ska få skriva nästan vad man vill i en sån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 (redigerat) Lägger admin till en "spamhörna" så har jag tappat hoppet om denna sida vilket leder till att jag lämnar sidan. P.S Skulle jag skriva vad jag känner för dem som ens får tanken i att införa en "spamhörna" så skulle jag bli bannad så jag skippar det. Redigerat 24 Februari 2009 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Lägger admin till en "spamhörna" så har jag tappat hoppet om denna sida vilket leder till att jag lämnar sidan. P.S Skulle jag skriva vad jag känner för dem som ens får tanken i att införa en "spamhörna" så skulle jag bli bannad så jag skippar det. ooooo är du arg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Lägger admin till en "spamhörna" så har jag tappat hoppet om denna sida vilket leder till att jag lämnar sidan. P.S Skulle jag skriva vad jag känner för dem som ens får tanken i att införa en "spamhörna" så skulle jag bli bannad så jag skippar det. ooooo är du arg? Kan man bli annat än arg när folk kommer med mindre bra idéer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Lägger admin till en "spamhörna" så har jag tappat hoppet om denna sida vilket leder till att jag lämnar sidan. P.S Skulle jag skriva vad jag känner för dem som ens får tanken i att införa en "spamhörna" så skulle jag bli bannad så jag skippar det. ooooo är du arg? Sen när blev arg synonym med negativ till ett förslag? Är det någon som kan förklara vad meningen är med att skapa för ett forum för skittrådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 24 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 det är kul^^ och man kan snacka med alla andra på sidan(inte bara via PB/GB) och om man inte gillar den hörnan så behöver man inte gå in på den... simple. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hackad Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Här: http://www.fuska.se/grupper/skapa_grupp.php Gör en spamgrupp och va glad! Jag tycker inte det passar med en spamhörna på fuska, och jag tror att admin håller med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Gå med i Kattgruppen. Eftersom du är emot, så hade du inte behövt skriva. Det är endast sådant som får tråden att bli oseriös, och visst om du inte vill ha spamhörnan, men det finns andra som vill det. Du behöver inte bry dig om det, du kan bara ignorera det. ;) Kattgruppen är en spamhörna. Nej så är det absolut inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Gå med i Kattgruppen. Eftersom du är emot, så hade du inte behövt skriva. Det är endast sådant som får tråden att bli oseriös, och visst om du inte vill ha spamhörnan, men det finns andra som vill det. Du behöver inte bry dig om det, du kan bara ignorera det. ;) Kattgruppen är en spamhörna. Nej så är det absolut inte. Yes, efter att ni släppte in alla p12orna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Okej, är det någon som är med på att skapa en Spammhörna? Då skulle vi behöva en seriös ledare som håller gruppen aktiv. Någon som är med på det eller inte? Själv tycker jag det skulle vara kul. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Jag säger NEJ TACK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.