Trips Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Blev riktigt glad när jag dödade Tartarus på högsta svårighetsgraden i Halo 2, eftersom Johnson av nån idiotisk anledning bara skjuter 2 skott mot honom på mitt Halo 2, och därmed försvinner inte Tartarus energisköld... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Klarat ut Worlds Hardest Game på 7 kills Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Klarat braid! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Inget vad jag vet :P Spelar inte så mycket singeplayer spel förutom på Wii :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Klarat ut Worlds Hardest Game på 7 kills Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Inte brukar jag göra något väldigt speciellt.. Men alldeles nyss slog jag ut en spelare på Halo Wars Multiplayer 3 vs 3. Jag hade endast tanks. Han hade även hjälp av några "Vultures" när jag skulle smälla till hans tre baser.. Trodde inte det skulle gå vägen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 http://img10.imageshack.us/img10/7715/namnlsr.jpg http://img10.imageshack.us/img10/namnlsr.jpg/1/w1680.png Bästa spelprestationen i WaW hittills! :D Tyvärr blev jag skjuten samtidigt som jag tog skärmdumpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Brukar inte få röta när jag spelar. :( Men igår så hände det. Counter Strike: Source de_dust2. Ägde 12st med AWP i mörk och en random granat som slutade med 2 kills. Och igår på runescape, dödade en spelare som var hela 12 lvls högre än mig på endast 4 träffar, träffade 45 - 38 -2 -33 med d bolt(e). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 klarade ut rome total war idag, kanske ingen större bedrift men det var stundtals skittrist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Får väl gräva fram CS minnen (spelar inte längre), allt från übermultiheadshots till quadkills med granat... Fanns även en bana på CS: Source tror jag, 1corridor där banan är symmetrisk, stog o sköt i huvudhöjd på dörren med "awp:n" och fick några pers i huvudet. Synd bara att jag blev kickad för "wallhacking" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 NHL 07, slog nåt ovesäntligt lag med Boston med 21-0 och gjorde 15 mål med Sidney Crosby och 18 assists med Zdéno Chara :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 (redigerat) Perfection i Halo 3. :) Redigerat 8 Mars 2009 av Trips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.