Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Blev riktigt glad när jag dödade Tartarus på högsta svårighetsgraden i Halo 2, eftersom Johnson av nån idiotisk anledning bara skjuter 2 skott mot honom på mitt Halo 2, och därmed försvinner inte Tartarus energisköld...

• Svar 68
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet

Inte brukar jag göra något väldigt speciellt..

Men alldeles nyss slog jag ut en spelare på Halo Wars Multiplayer 3 vs 3.

Jag hade endast tanks.

Han hade även hjälp av några "Vultures" när jag skulle smälla till hans tre baser..

Trodde inte det skulle gå vägen..

Skrivet

Brukar inte få röta när jag spelar. :(

Men igår så hände det.

Counter Strike: Source de_dust2.

Ägde 12st med AWP i mörk och en random granat som slutade med 2 kills.

Och igår på runescape, dödade en spelare som var hela 12 lvls högre än mig på endast 4 träffar, träffade 45 - 38 -2 -33 med d bolt(e).

Skrivet

Får väl gräva fram CS minnen (spelar inte längre), allt från übermultiheadshots till quadkills med granat...

Fanns även en bana på CS: Source tror jag, 1corridor där banan är symmetrisk, stog o sköt i huvudhöjd på dörren med "awp:n" och fick några pers i huvudet.

Synd bara att jag blev kickad för "wallhacking"

Gäst Darkshiver
Skrivet

NHL 07, slog nåt ovesäntligt lag med Boston med 21-0 och gjorde 15 mål med Sidney Crosby och 18 assists med Zdéno Chara :3

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...