DeLarge Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Blivit ledare i alla guilds på Morrowind, klarat så gott som alla sidoquests och hittat nästan alla artefakter. Och när jag säger att jag har gjort alla quests/sidoquests, så menar jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Polaren aicade hela evil_zone när han körde mot dom på dreamhack, men det är ju han, för er som inte vet, evil_zone är en av världens bästa cs klaner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 När jag knullade älgar och bandos och armadyl och zamorak bossar för deras hiltar på runescape Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 (redigerat) 91% i Saints Row 2, hyffsat bra.93% ;) Redigerat 3 Augusti 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Blivit en av de 6% bästa i Killzone 2 multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Kanske inte så mycket att skryta om, men har klarat ut Gta 4, Quantum Of Solace, SOF: Payback, Halo 3, Call Of Duty 5, GH 3, Skate 2 och Dash Of Destuction B) Sen lite andra datorspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 När jag knullade älgar och bandos och armadyl och zamorak bossar för deras hiltar på runescape Haha låter nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Inte haft sönder en Xbox kontroll på över 6 månader ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Har klarat ut Final Fight CD på högsta svårighetsgraden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 (redigerat) När jag knullade älgar och bandos och armadyl och zamorak bossar för deras hiltar på runescape Kom inte nära mig bara! :( Redigerat 3 Augusti 2009 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 det ända jag kan komma på är när jag fick 42 kills på 10 min i CoD 5 WaW till wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Dödade 30 st. utan att dö i CoD 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.