Lynott Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Vaxdockor ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Gillar ej trånga utrymmen, inte heller helt oanvänt papper, sånt man skriver ut. *ryser* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Gillar ej trånga utrymmen, inte heller helt oanvänt papper, sånt man skriver ut. *ryser* Tycker du inte om oanvända papper? O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Gillar ej trånga utrymmen, inte heller helt oanvänt papper, sånt man skriver ut. *ryser* Papyrophobia? :-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 (redigerat) Har nån lags fobi mot att halka, jag kan ligga och halvsova och helt plötsligt känns det (Typ "halvdrömmer" det) som att jag halkar och då får jag nå ryck i benet och slänger det rätt upp i luften utan att jag kan kontrollera det. Det är f*n epic att halka i sin egen säng. xD Redigerat 9 Mars 2009 av Darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Har nån lags fobi mot att halka, jag kan ligga och halvsova och helt plötsligt känns det (Typ "halvdrömmer" det) som att jag halkar och då får jag nå ryck i benet och slänger det rätt upp i luften utan att jag kan kontrollera det. Det är f*n epic att halka i sin egen säng. xD f*n de brukar hända exakt likadant för mig.Jag drömde att jag höll i en pizza kartong sen halkade jag och hoppade till som f*n, jag sov inte helt och hållet, bara "halv sov" i soffan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Gillar ej trånga utrymmen, inte heller helt oanvänt papper, sånt man skriver ut. *ryser*Tycker du inte om oanvända papper? O_o Nä, för det är alltid sånt papper man får papercuts av... HATAR PAPERCUTS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Har nån lags fobi mot att halka, jag kan ligga och halvsova och helt plötsligt känns det (Typ "halvdrömmer" det) som att jag halkar och då får jag nå ryck i benet och slänger det rätt upp i luften utan att jag kan kontrollera det. Det är f*n epic att halka i sin egen säng. xD händer mig rätt ofta också, om jag förstod dig rätt. fast brukar rycka till i hela kroppen. har någon typ av flygrädsla, den brukar alltid bli mycket värre efter nyheter om olyckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Skrik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 När jag var liten så var jag rädd för toan (Om locket var stängt), om jag öppnade toalocket så trodde jag det skulle komma nåt monster ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Gillar ej trånga utrymmen, inte heller helt oanvänt papper, sånt man skriver ut. *ryser* Tycker du inte om oanvända papper? O_o Nä, för det är alltid sånt papper man får papercuts av... HATAR PAPERCUTS! Haha, en av min flickväns värsta fobier är papercuts mellan tårna. Visserligen tycker inte jag det låter lockande heller, usch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Så fort jag känner på kanten av nytt papper eller börjar tänka papercut, så inbillar jag mig att det skär i ögonen, mellan fingrarna eller något annat ställe på kroppen. T_T Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.