Hoppa till innehåll

Har Du Nån Fobi?

360Xbox

Rekommendera inlägg

• Svar 101
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Har nån lags fobi mot att halka, jag kan ligga och halvsova och helt plötsligt känns det (Typ "halvdrömmer" det) som att jag halkar och då får jag nå ryck i benet och slänger det rätt upp i luften utan att jag kan kontrollera det.

Det är f*n epic att halka i sin egen säng.

xD

Redigerat av Darkdevil
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har nån lags fobi mot att halka, jag kan ligga och halvsova och helt plötsligt känns det (Typ "halvdrömmer" det) som att jag halkar och då får jag nå ryck i benet och slänger det rätt upp i luften utan att jag kan kontrollera det.

xD

f*n de brukar hända exakt likadant för mig.

Jag drömde att jag höll i en pizza kartong sen halkade jag och hoppade till som f*n, jag sov inte helt och hållet, bara "halv sov" i soffan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

xD

händer mig rätt ofta också, om jag förstod dig rätt. fast brukar rycka till i hela kroppen.

har någon typ av flygrädsla, den brukar alltid bli mycket värre efter nyheter om olyckor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillar ej trånga utrymmen, inte heller helt oanvänt papper, sånt man skriver ut. *ryser*

Tycker du inte om oanvända papper? O_o

Nä, för det är alltid sånt papper man får papercuts av... HATAR PAPERCUTS!

Haha, en av min flickväns värsta fobier är papercuts mellan tårna. Visserligen tycker inte jag det låter lockande heller, usch!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...