prophet Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 Har lite klaustrofobi aswell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 Måste erkänna att jag är lite rädd för mörker, men har ingen fobi :-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 lite mörk rädd ibland och jag har cellskräck annars att sova på färjer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Jag är ganska rädd för att kättra på stegar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 alla småkryp, insekter o sån skit är bara h*lvete om det är i närheten det där med ryck i sängen är typ när man precis e på väg att somna och börjar drömma fast man fortfarande är vaken o så ramlar man(i drömmen) fast kroppen tror att det är på riktigt och försöker att "inte ramla" får det också ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 (redigerat) Jag är lite Phasmophobia Redigerat 16 Mars 2009 av GumPirate Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Fobofobi :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Så fort jag känner på kanten av nytt papper eller börjar tänka papercut, så inbillar jag mig att det skär i ögonen, mellan fingrarna eller något annat ställe på kroppen. T_T Skar mig på ett papper igår. Det känns mer obehagligt än ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Mindre zoofobi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Fobi för mindre Zoon? Btw: Jag väckte min Skräckfilmsfobi igår när jag såg på Barnhemmet och Fredagen den 13:e :P Stack hem när de tänkte kolla The Ring kl 2 på natten... Usch!! Jo, jag kom o tänka på att jag nog är lite mörkrädd. Om det nu är någon fobi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 spindlar! hundar och vargar är ju snälla i allafall :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Fobi för mindre Zoon? Btw: Jag väckte min Skräckfilmsfobi igår när jag såg på Barnhemmet och Fredagen den 13:e :P Stack hem när de tänkte kolla The Ring kl 2 på natten... Usch!! Jo, jag kom o tänka på att jag nog är lite mörkrädd. Om det nu är någon fobi. Men GAH. Zoo = Djurliv/Djur typ. ZOOLOGI. Hört talas om? Zoofobi = Rädsla för djur i allmänhet typ. Han är lite smårädd för DJUR. Inte för ZOON där DJUREN är INSTÄNGDA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.