Hoppa till innehåll

Skolbus!


Torcida
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 172
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag är en jävlig busunge. här är 3 saker jag gjort (har gjort över typ 1000):

 

1. Limmade (superlim elr vad det heter) på lärarens stol hon satte sig och efter en timme satt hon fast XD.

2. Hackade skolans dator och överspammade den med Popup rutor.

3. Jag var på rast var skit sur på min lärare och jag hämtade en fotball och sparkade bollen rätt i huvudet (headshot)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Har inte gjort det själv, men vissa lampor på toaletter har typ en klotformad lampskärm (ser lite ut som en vas) som man kan skruva loss och sedan pissa för att sedan skruva tillbaka den.

Fattade inte :s

 

Folk skruvar bort klotformade grejjn och pissar i den och skruvar tbx, ifall jag har fattat rätt.

 

Jag har några roliga bus.

Ändra kontrasten och ljusstyrkan så skärmen blir svar, zooma så man inte kan se startmeny eller nåt och sätta menyn man ändrar det så det syns sämre.

Lägga stinkbomber på ställen med många personer.

Ta på meatspin eller liknande, stänga av ljudet och skärmen och koppla ut mus och tangentbord.

Kommer inte på mer nu men kommer säkert med mer inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lägg en kabel i toan och spola inte efter dig! Hihihi! :cool:

sådär gör dem på vår skola, dem lägger ner en massa papper i toan, sen gör dem sitt, torkar sig, slänger pappret i papperskorgen, sen går dem, nästa person får det ju trevligt...

 

MÅSTE göra det! :lol:

 

det ända jag kan komma och tänka på är att jag har gömt några grejer i krukväxterna, som glasögon fodral och pennskrin mm

Redigerat av sykeltjuv
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

hehe.. lite fler bus från min del...

 

Limmade fast lärarens böcker vid katedern

 

Maxade ljudet på lärarens dator

 

När en av mina klasskamrater erbjöd sig att skotta snön tog jag också en spade och täppte till dörren på rasten. Min klasskamrat fick det ju skönt när man skulle gå in...

 

(Det här är inte direkt ett skolbus, men det händer så ofta på vår skola, så vi kan inte låta bli...) När det blir slagsmål på min skola satsar jag och mina kompisar skolgrejer (Penna, sudd, linjal, etc.) på vem som vinner.

 

Jag var jävligt arg på min lärare för att han lät mina mobbare mula mig mitt framför honom, så jag ignorerade honom en hel skoldag, och vid slutet på skoldagen då jag gick förbi hans bil tog jag skitmycket snö och slängde det på hans bil. den blev nästan helt täckt. sedan asgarvade jag åt att gömma mig och se på när han försökte få bort snön. På eftertanke borde jag hällt på vatten på snön, för jag var förskyld i tre dagar på grund av den jäveln.

 

på gympan kom jag och en knäpp tjej i konflikt, så vi blev utskickade. vi skulle gå upp och jobba. I omklädningsrummet tog jag kläderna från killarna som mulade mig och gömde de, och en tröja lämnade jag faktiskt i duchen för att bli blöt och skön... :evil:

 

förra sommaren klagade mina lärare högt om hur varmt det var, så jag tog en ispåse på hennes stol under hela rasten, och sedan när hon skulle komma in gömde jag den i min mobbares bänk. hehe...

 

Min skola ska snart på läger, och jag måste dela rum med de jag hatar, så jag planerar lite knäckebrödsmulor i deras sängar

 

 

 

 

 

 

 

 

14. Första dagen jag och min (tvilling)bror började skolan tyckte vi att det skulle vara kul att registrera oss som en kille istället för två tvillingar. så vi hade skift i att gå i skolan. först sov min bror till tolv (Då jag gick i skolan) sedan bytte vi så hela dagen tills jag stod framför henne och pratade med henne, medan min bror ställde sig bakom henne. jag retade upp henne så mycket så hon sa: jag ska berätta för rektorn hur du tilltalar en lärare. och så vände hon sig om, och där stod min bror med sitt onda leende och sa på skämt: nej, det gör du inte. jag fattade galoppen och gömde mig bakom en buske. hon trodde att jag var supersnabb tills han blinkade åt mig att jag skulle hoppa fram. hon skrek som sjutton.

Det här har knattarna gjort i Kalle Anka ju. Fast de blev avslöjade när de bråkade om vem som skulle få åka på studieresa eller nått sånt.

 

var tror du vi fick inspirationen?

Redigerat av unknown12
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Om du vill sluta tidigare drra klockan i erat klassrum 1-25 minuter frsmåt. Sen kan man u göra klassikern att tejpa för en vattenkran.

 

edit: wtf dubbelinlägg.

 

Vi tjejer lurade en vikarie genom att heta fula namn och byta namn

Jag såg till att alla i klassen hittade på ett annat namn på slöjden... Lite roligt faktiskt. Redigerat av racka123
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Har inte gjort det själv, men vissa lampor på toaletter har typ en klotformad lampskärm (ser lite ut som en vas) som man kan skruva loss och sedan pissa för att sedan skruva tillbaka den.

Fattade inte :s

 

Folk skruvar bort klotformade grejjn och pissar i den och skruvar tbx, ifall jag har fattat rätt.

 

Jag har några roliga bus.

Ändra kontrasten och ljusstyrkan så skärmen blir svar, zooma så man inte kan se startmeny eller nåt och sätta menyn man ändrar det så det syns sämre.

Lägga stinkbomber på ställen med många personer.

Ta på meatspin eller liknande, stänga av ljudet och skärmen och koppla ut mus och tangentbord.

Kommer inte på mer nu men kommer säkert med mer inlägg.

 

HAHAHAHAH bästa!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

En gång hade jag och en kompis tråkigt på en träslöjdslektion, så vi tog superlim och limmade fast en trähammare i ett papper och lät det ligga där hela lektionen, tills vi skulle städa och en kille skulle plocka undan det, då märkte han att den satt fast, och läraren skyllde på honom istället för på mig och min kompis XD

På samma lektion stog jag och samma kompis och lekte med en ögonsprej, efter ett tag ger vi den till en kille, och läraren blir skitsur på honom, så vi bara smygde därifrån snabbt XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...