Fjeddo Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Bara så ni vet, man märker direkt vilka som ljuger om sina "bus". Hur orkar ni ens sitta och tänka på vad för bus ni ska göra i skolan? Det är lärarnas arbetsplats för i helvete! Ska jag komma till eran arbetsplats när ni är äldre och hålla på och busa?.. Skärp er, väx upp. Nu, direkt!Varför är alltid du så överseriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Hur orkar ni ens sitta och tänka på vad för bus ni ska göra i skolan? Det är lärarnas arbetsplats för i helvete! Ska jag komma till eran arbetsplats när ni är äldre och hålla på och busa?.. Skärp er, väx upp. Nu, direkt!*gilla* Quoted for truth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Bara så ni vet, man märker direkt vilka som ljuger om sina "bus".Varför är alltid du så överseriös?Det kallas mogenhet, du borde testa på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Det kallas mogenhet, du borde testa på det.Jag förstår att du var otroligt mogen när du var 14 år gammal och inte gjorde ett enda bus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Jag förstår att du var otroligt mogen när du var 14 år gammal och inte gjorde ett enda bus.Otroligt mogen var jag inte när jag var 14 nej. Men gick och jävlades i skolan bara för att? Nej du, bättre uppfostrad än det har jag allt blivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 Hellre är jag mig själv än att försöka vara mogen och bråka om vem som är mest mogen som de andra i klassen iaf. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 amen asså herregud ni e ju bara såååå omogna ta o väx upp skitungar!!!Ovanstående är ekvivalent med orginalpost. OnT: Funderar på att sätta på sånt "tinitus" ljud på mobilen när klassen samlas på 1:a april. Eftersom äldre personer inte kan höra så ljusa ljud kommer bara ungarna klaga på hur det tjuter och följaktligen kommer läraren tro att hela klassen jäklas med henne. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 OnT: Funderar på att sätta på sånt "tinitus" ljud på mobilen när klassen samlas på 1:a april. Eftersom äldre personer inte kan höra så ljusa ljud kommer bara ungarna klaga på hur det tjuter och följaktligen kommer läraren tro att hela klassen jäklas med henne. B)Du vet att många vuxna hör det? Bara de med någon random hörselskada som inte hör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Du vet att många vuxna hör det? Bara de med någon random hörselskada som inte hör det.Nej, när man blir äldre än 25-35 år tappar de flesta förmågan att höra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 En klassiker. Någon går ifrån datorn och är på väg att hämta papper de har skrivit ut. Då passar man på att gå in på någon sida som krashar webläsaren som nobrain.dk eller kan man byt bakgrunds bild till Justin Bieber. (om det är en kille) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 En klassiker. Någon går ifrån datorn och är på väg att hämta papper de har skrivit ut. Då passar man på att gå in på någon sida som krashar webläsaren som nobrain.dk eller kan man byt bakgrunds bild till Justin Bieber. (om det är en kille)HAHAAHAHHAA skulle ha blivit årets bus xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 HAHAAHAHHAA skulle ha blivit årets bus xDOfc. Fast det måste utföras perfekt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.