Hoppa till innehåll

Vilken Webbläsare Använder Du? Xd


MusicLover
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Postade bilder

1,2,3,4 dom använder jag för jag är webbmaster så jag checkar fall min sida ser bra ut.

Lol, dessa småbarn :P "Hihi jag e vebbmasster för jag kan annvenda freewebbs" ;)

 

han är ju bara 1 år yngre än dig så du borde ju också räknas som ett, eller är det ett stort glapp mellan 14 och 15?

 

Använder opera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1,2,3,4 dom använder jag för jag är webbmaster så jag checkar fall min sida ser bra ut.

Lol, dessa småbarn :P "Hihi jag e vebbmasster för jag kan annvenda freewebbs" ;)

 

han är ju bara 1 år yngre än dig så du borde ju också räknas som ett, eller är det ett stort glapp mellan 14 och 15?

 

Använder opera.

 

I vissa fall.

 

OnT: Firefux

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1,2,3,4 dom använder jag för jag är webbmaster så jag checkar fall min sida ser bra ut.

Lol, dessa småbarn :P "Hihi jag e vebbmasster för jag kan annvenda freewebbs" ;)

 

han är ju bara 1 år yngre än dig så du borde ju också räknas som ett, eller är det ett stort glapp mellan 14 och 15?

 

Njae, det är iallafall större glapp mellan -95 och -93 ;) Har fått som ovana att använda ordet Småbarn istället för Noob, Newbie och Nybörjare. Syftade på det faktum att han är ny på det här med webbsideskapande och tror sig vara "speciell" eller "vuxen" (Därav motsatsen småbarn).

 

(Och Google Chrome är faktiskt väldigt snabb, stilren och användarvänlig- Folk borde inte vara rädda att prova)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...