Symptom Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 firefoxxx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Är det bara jag som använder Opera? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Firefox, varför inte använda det bästa gratis? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 1,2,3,4 dom använder jag för jag är webbmaster så jag checkar fall min sida ser bra ut.Lol, dessa småbarn :P "Hihi jag e vebbmasster för jag kan annvenda freewebbs" ;) han är ju bara 1 år yngre än dig så du borde ju också räknas som ett, eller är det ett stort glapp mellan 14 och 15? Använder opera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Använder Safari, eftersom jag har en Mac. Ibland Mozilla Firefox också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 FF, no comment :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 1,2,3,4 dom använder jag för jag är webbmaster så jag checkar fall min sida ser bra ut. Lol, dessa småbarn :P "Hihi jag e vebbmasster för jag kan annvenda freewebbs" ;) han är ju bara 1 år yngre än dig så du borde ju också räknas som ett, eller är det ett stort glapp mellan 14 och 15? Använder opera. I vissa fall. OnT: Firefux Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 1,2,3,4 dom använder jag för jag är webbmaster så jag checkar fall min sida ser bra ut. Lol, dessa småbarn :P "Hihi jag e vebbmasster för jag kan annvenda freewebbs" ;) han är ju bara 1 år yngre än dig så du borde ju också räknas som ett, eller är det ett stort glapp mellan 14 och 15? Njae, det är iallafall större glapp mellan -95 och -93 ;) Har fått som ovana att använda ordet Småbarn istället för Noob, Newbie och Nybörjare. Syftade på det faktum att han är ny på det här med webbsideskapande och tror sig vara "speciell" eller "vuxen" (Därav motsatsen småbarn). (Och Google Chrome är faktiskt väldigt snabb, stilren och användarvänlig- Folk borde inte vara rädda att prova) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 IE kanske börjar med GC vet ej Så gör du OR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Texaco Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Internet Explorer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 har FF men ska nog skaffa chrome snart. //fuck the system. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg