Layton Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 (redigerat) På Lördag är det Earth Hour och då ska vi släcka våra lampor mellan klockan 20:30 och 21:30. Vad tycker du om Earth Hour? Jag tycker att det är bra, men jag tycker inte att det ska vara så sent, för det är så mörkt den tiden utomhus! Tänker du vara med? Säg det till alla dina vänner. Kan du några tips på vad vi kan göra för att få en bättre värld? EDIT 26/3-11: Earth Hour idag! Ska ni släcka? Bumpade upp den här tråden istället för att skapa en ny. Redigerat 26 Mars 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Nej, bra fotboll på tv då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Ett par lampor här och var, men nog inte hela huset ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 24 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Nej, bra fotboll på tv då. Släck alla lampor i huset men ha på teven och tänd lite ljus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Jag ska råna ica medan det är mörkt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 om de stänger av larm och liknande kommer det nog bli en hel del rån... anyway...jag bryr mig inte om sånt här. Min dator kommer att vara på som vanligt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Jag ska vara med det är allt jag kan säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Ska iaf ha släckt i mitt rum, sedan skiter jag i resten av huset. Mörkt rum med g11 tangentbord är chill :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 (redigerat) Vad går Earth Hour ut på egentligen? Redigerat 24 Mars 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Vad går Earth Hour ut på egentligen? http://www.earthhour.org/about/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Kommer rösta för Global Warming, det blir mitt öde när jag måste ha på min dator + TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Tror folk fortfarande på sånt här :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.