Nittionio Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 (redigerat) Blanda havregryn och vatten i munnen o spotta ut de i toan, ser exakt ut som spya, det lär funka !Lol, kanske funkar ^^ I alla fall så är det inte riktigt värt att skolka. Om det är någon speciel dag som du inte pallar så säg bara att du har ont i magen. Redigerat 3 April 2009 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Blanda havregryn och vatten i munnen o spotta ut de i toan, ser exakt ut som spya, det lär funka !Lol, kanske funkar ^^ I alla fall så är det inte riktigt värt att skolka. Om det är någon speciel dag som du inte pallar så säg bara att du har ont i magen. Det funkar ! Testa själv. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Se hängig ut och säg att du inte mår bra. Typ, dålig i magen och huvudvärk. Funkar för mig, även fast jag bara går i grundskolan. Går man i 9:an är man oftast skoltrött, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 "Jag blev kidnappad av Hamstermannen och var tvungen att muta honom med pellets innan han släppte mig!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Se hängig ut och säg att du inte mår bra. Typ, dålig i magen och huvudvärk. Funkar för mig, även fast jag bara går i grundskolan. Går man i 9:an är man oftast skoltrött, eller? In case you didn't now grundskola = "0"-9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Wtf?vadå wtf? vad trodde du grundskola var då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 "Jag blev kidnappad av Hamstermannen och var tvungen att muta honom med pellets innan han släppte mig!"HAHAH! XD bra den ska jag säga du :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plankstek Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 (redigerat) Köp Läkerol Salvi vid närmaste butik och proppa i dig alla på 2 mins, sen ska du se på brakskit. Redigerat 3 Maj 2009 av Plankstek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manman Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Träna in din mamma eller pappas röst, sedan går du någon annan stans t.ex till stan, gå till nårmaste telefonkiosk och ring till skolan och säg att du r din mamma eller pappa, och att du är sjuk. du är ju tillräckligt gammal för att skippa vård av barn, så dina föräldrar vet inget. ;) eller, gör som jag och min bror. den enda anledningen att vi går i skolan är för att skolan är enligt oss det bästa stället för bus! man kan göra allt med ett bra pokerface! :D här här har du länken. (utifall att du vill.) http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...7206&st=108 Se hängig ut och säg att du inte mår bra. Typ, dålig i magen och huvudvärk. Funkar för mig, även fast jag bara går i grundskolan. Går man i 9:an är man oftast skoltrött, eller? In case you didn't now grundskola = "0"-9 han menade nog 0-6 :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Det blir hus i h*lvete om jag skolkar och min mentor ringer hem. Samma här, och därför skolkar jag aldrig. Vill man skolka så får man vara beredd på att både dina betyg och du far illa av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Ibland önskar jag att grundskolan inte var oblikatoriskt, så att alla idioter som inte vill något hellre än att skolka och komma undan med det verkligen ångrar vad de gjorde 5 år senare. Men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.