Hivee Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 DK's tål ingenting jämfört med en ret pala, dom är pure OP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Tänkte på, att dem har mkt armor etc, många reduce dmg abilitys.. DKs är bra mkt mer sega tkr jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Ingenting kan förneka att DKs är OP. Finns en förklaring till varför 'faceroll for rating' förekommer. DKs är en del av förklaringen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Ingenting kan förneka att DKs är OP. Finns en förklaring till varför 'faceroll for rating' förekommer. DKs är en del av förklaringen.Det har ingenting att göra med hur mycket dom tål, i arena går ingen på death knighten iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Jo, men DKs tål så mkt mera imo.. Men retri palas är OP med ju ;)jojo, de vet ja ju me tanke på att ja har ju en blood dk =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Ingenting kan förneka att DKs är OP. Finns en förklaring till varför 'faceroll for rating' förekommer. DKs är en del av förklaringen.Det har ingenting att göra med hur mycket dom tål, i arena går ingen på death knighten iaf Har och göra med Death Knights i allmänhet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Ingenting kan förneka att DKs är OP. Finns en förklaring till varför 'faceroll for rating' förekommer. DKs är en del av förklaringen. Det har ingenting att göra med hur mycket dom tål, i arena går ingen på death knighten iaf Har och göra med Death Knights i allmänhet. Nej, det har och göra med shadowfrost, annars är dom ganska sugiga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 (redigerat) Jag och en annan horde var i IF idag :) lyckades få upp en portal som vi flydde igenom när vi hade några allys på oss :P ett bra slut på besöket (kommer bli ett minne) Redigerat 13 April 2009 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Härligt WASD ;) Man blir riktigt nöjd när man lyckas med något sånt där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 DK's tål ingenting jämfört med en ret pala, dom är pure OPSorry för Offtopic, ville bara säga att jag nu fått ett slutligt bevis på att Hivee inte har en aning om PvP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Tror han vet endel, men DKs tål ganska mkt, iaf minst lika mkt som en retri pala skulle jag tro, eftersom palas har mest bubbla som gör att dem tål så mkt, och deras instant flash of light när dem crittar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 (redigerat) DK's tål ingenting jämfört med en ret pala, dom är pure OPSorry för Offtopic, ville bara säga att jag nu fått ett slutligt bevis på att Hivee inte har en aning om PvP. Och du har spelat death knight? Nej, håll käft - death knights tål ingenting jämfört med paladins, och ja, jag har spelat 2k+ För att tillägga; du har inte gjort ett enda svårt achievement i wow, du pvpar inte, du kör inte ens arena, l2p snälla Redigerat 13 April 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg