Hoppa till innehåll

Bästa Minnet!

Rekommendera inlägg

• Svar 182
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Ingenting kan förneka att DKs är OP. Finns en förklaring till varför 'faceroll for rating' förekommer. DKs är en del av förklaringen.

Det har ingenting att göra med hur mycket dom tål, i arena går ingen på death knighten iaf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingenting kan förneka att DKs är OP. Finns en förklaring till varför 'faceroll for rating' förekommer. DKs är en del av förklaringen.

Det har ingenting att göra med hur mycket dom tål, i arena går ingen på death knighten iaf

Har och göra med Death Knights i allmänhet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har och göra med Death Knights i allmänhet.

Nej, det har och göra med shadowfrost, annars är dom ganska sugiga
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag och en annan horde var i IF idag :) lyckades få upp en portal som vi flydde igenom när vi hade några allys på oss :P ett bra slut på besöket

(kommer bli ett minne)

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Daniz

DK's tål ingenting jämfört med en ret pala, dom är pure OP

Sorry för Offtopic, ville bara säga att jag nu fått ett slutligt bevis på att Hivee inte har en aning om PvP.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DK's tål ingenting jämfört med en ret pala, dom är pure OP

Sorry för Offtopic, ville bara säga att jag nu fått ett slutligt bevis på att Hivee inte har en aning om PvP.

Och du har spelat death knight? Nej, håll käft - death knights tål ingenting jämfört med paladins, och ja, jag har spelat 2k+

För att tillägga; du har inte gjort ett enda svårt achievement i wow, du pvpar inte, du kör inte ens arena, l2p snälla

Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...