Hivee Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Skullcrushers Finests Som det är på typ alla pvp servers Generalisering är dåligt. Nämn en pvp server där man inte pratar sådär? Seriöst, du får 1000g om du hittar en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 (redigerat) Skullcrushers Finests Som det är på typ alla pvp servers Generalisering är dåligt. Nämn en pvp server där man inte pratar sådär? Seriöst, du får 1000g om du hittar en Gissar att det alltid kommer finnas folk som pratar så, men inte bara på pvp servrar :P förstod inte varför du menar bara pvp servrar. Redigerat 7 April 2009 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Skullcrushers Finests Som det är på typ alla pvp servers Generalisering är dåligt. Nämn en pvp server där man inte pratar sådär? Seriöst, du får 1000g om du hittar en Gissar att det alltid kommer finnas folk som pratar så, men inte bara på pvp servrar :P förstod inte varför du menar bara pvp servrar. Har jag aldrig sagt? Jag säger bara att det är så på pvp servrar; varför jag inte är på en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Ett roligt minne var nog när jag och min kompis letade efter scripts :D som /script PlaySoundFile("Sound\\Music\\ZoneMusic\\DMF_L70ETC01.mp3") och /script SILVER_PER_GOLD=0.01 var nog dom bästa :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Jag blev avundsjuk när jag såg en level 14 hunter på ett internetcafe :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 /script PlaySoundFile("Sound\\Music\\ZoneMusic\\DMF_L70ETC01.mp3")Denna är nice också ;) /script PlaySoundFile("Sound\\Events\\UD_DiscoBallMusic.wav") Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 när ja blev exalted me netherwing =D hade grindat dom äggen i över 8 timmar den dan å hade på den dan skaffat 7.5k rep me dom xD f*n va ja skrek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 /script PlaySoundFile("Sound\\Music\\ZoneMusic\\DMF_L70ETC01.mp3")Denna är nice också ;) /script PlaySoundFile("Sound\\Events\\UD_DiscoBallMusic.wav") Häftig! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Skullcrushers Finests Som det är på typ alla pvp servers Generalisering är dåligt. Nämn en pvp server där man inte pratar sådär? Seriöst, du får 1000g om du hittar en Gissar att det alltid kommer finnas folk som pratar så, men inte bara på pvp servrar :P förstod inte varför du menar bara pvp servrar. Har jag aldrig sagt? Jag säger bara att det är så på pvp servrar; varför jag inte är på en Jo men finns säkert folk som är så på din server också, om du säger att det inte är det så menar du ju att det är bara så på pvp servrar? :o Det var så jag förstod det med "Som det är på typ alla pvp servers" sen "Nämn en pvp server där man inte pratar sådär? ..." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Ninja pull och HS i Zul'farrak när man var lvl 45 :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Skullcrushers Finests Som det är på typ alla pvp servers Generalisering är dåligt. Nämn en pvp server där man inte pratar sådär? Seriöst, du får 1000g om du hittar en Gissar att det alltid kommer finnas folk som pratar så, men inte bara på pvp servrar :P förstod inte varför du menar bara pvp servrar. Har jag aldrig sagt? Jag säger bara att det är så på pvp servrar; varför jag inte är på en Jo men finns säkert folk som är så på din server också, om du säger att det inte är det så menar du ju att det är bara så på pvp servrar? :o Det var så jag förstod det med "Som det är på typ alla pvp servers" sen "Nämn en pvp server där man inte pratar sådär? ..." Självfallet, men jag är hundra på att antal % är högre på en pvp server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 När jag blev 30 med min Paladin (min första gubbe) så när jag fick Mount så sprang jag runt i evigheter. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg