MrSnow Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Jag har en fråga. Hur ser en snygg kille ut egentligen? Jag har f*n ingen aning nu. Jag var ute med några polare (en av dem är tjej) och hon såg en kille och bara sa "oh han var frän" och jag tycket han inte såg speciell/snygg ut på något sätt. Nu börjar jag undra egentligen vad som är attraktivt hos killar. Väldigt förvirrad när hon ställde om min värld bild totalt. Bilder på snygga killar tack? Homosexuella åsikter respekteras, kan vara intressant att se ifall det är någon skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Googlade på "hot guy" och fick upp en del, men tänk på att insidan räknas :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Är det inte så att tjejer undrar hur en snygg tjej ser ut också? Tjejer blir dock inte särskilt intresserade av killar för att de är snygga, tjejer blir intresserade av killar ifall de har bra karisma och personlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Man kan egentligen inte säga hur en snygg kille ser ut eftersom alla tänder på olika saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Ohyes! http://i43.tinypic.com/121wdxz.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 5 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Lol 4 svar på 5 minuter. GZT@ Men hon kände ju inte killen. Bara en helt främmande person. FridayPanda@ Försöker bara få fram något generellt typ. PaiN@ NEJ!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Tänk på att alla har olika smak också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 5 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 (redigerat) Jag snackar om saker som stryk bräda över ölmage etc -.- Såklart alla har olika smak. Tjej kommentarer uppskattas. Redigerat 5 April 2009 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Fridaypanda, vad tänder du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 En persons hållning är väl bland de viktigaste ändå? Går man rak i ryggen så kan man se så j*vla mycket fräschare ut =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 (redigerat) Tror som sagt att det beror på. Många tjejer tycker ju att de så kallade "Johnnys" är snygga. Många gillar fashioncore killar är attraktiva. (: Allt beror ju på stilen som killen har antar jag. Antar att när man spanar in folk på stan eller så är väl kroppen en viktig del. Håret gör väl mycket. Men som sagt, det är ju så olika från tjej till tjej. Personligen gillar jag smala men tränade killar. (: De ska ha snyggt hår fina ögon och inte så mycket finnar och stuff i ansiktet. De ska även ha en snygg stil, men det kan ju skifta, vissa killar är sjukt snygg i fashioncore stil, vissa är snygga i en lätt stil som jeans och t-shirt (eventuellt med skjorta), skejtar stil är nice. Men enligt mig är stilen viktig. Observera att detta är om jag kollar på folk på stan eller så. (: Redigerat 5 April 2009 av wildwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.