Hoppa till innehåll

Den Stora Sommar-tråden!

The Moose

Rekommendera inlägg

• Svar 242
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

SPANIEN OM 16 DAGAR!

Ohhhh!! Älskar Spanien. Åker alltid dit till sommaren med familjen. Fast denna sommaren blir det nog bara Sverige. Vart i Spanien åker du?

Haha åker också nästan varje år ;P

Åker till Alicante sen kör vi till där våra kusiner bor, och dem bor i Torrevieja. (:

Vilket sammanträffande vi åker också till Alicante, iallafall 20 min därifrån. Känner du till Santa Pola? Vad tycker du om Alicantes flygplats btw? Där har man varit många gånger.

Alicante - Fin stad.

http://www.gastrojosesoler.com/playa%20postiguet%20alicante.jpg

Känner tyvärr inte till Santa Pola. Ligger det öst/norr om alicante eller? ;P

Haha, jo det har man ju. Den är väl helt okej xD Kommer dock inte ihåg så väldigt mycket mer än utgången :>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I sommar blir det att bara slappa, bada, åka ut med båten å vara med kompisar :) ¨

Sen så kanske vi ska campa nånstans på västkusten.

Men min lillasyster vill så gärna åka till Kolmården så det blir nog att åka dit också ;) Hon fyller ju år i sommar så det blir en liten överraskning :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SPANIEN OM 16 DAGAR!

Ohhhh!! Älskar Spanien. Åker alltid dit till sommaren med familjen. Fast denna sommaren blir det nog bara Sverige. Vart i Spanien åker du?

Haha åker också nästan varje år ;P

Åker till Alicante sen kör vi till där våra kusiner bor, och dem bor i Torrevieja. (:

Vilket sammanträffande vi åker också till Alicante, iallafall 20 min därifrån. Känner du till Santa Pola? Vad tycker du om Alicantes flygplats btw? Där har man varit många gånger.

Alicante - Fin stad.

http://www.gastrojosesoler.com/playa%20postiguet%20alicante.jpg

Känner tyvärr inte till Santa Pola. Ligger det öst/norr om alicante eller? ;P

Haha, jo det har man ju. Den är väl helt okej xD Kommer dock inte ihåg så väldigt mycket mer än utgången :>

jag har varit i ett ställe nära alicante dock glömde jag bort namnet tror det var torreveija eller nåt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...