Lynott Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Jag ska åka till Kroatien o segla. B)Låter sjukt nice, var där förra året, vatten ska man inte klaga på! Haru dykarsertefikat* stava? så äre nice snorkling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Vi har inte planerat så mycket. men eftersom jag har minst syl i vädret så vet jag inte riktigt :S ... För min egen del blir det stranden, så ofta som möjligt, bad, solning. Vara med kompis så klart =) , köra fotboll, vollyboll, bada , vattenkrig å shilla =) och så klart, mycket glasss=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Just det, ska på släktträff i Dalarna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Åka till spanien för 5e året irad - inte kul. -.- Inte? Spanien är ju asnajs! Inte samma ställe 5 år irad. Åker gärna till några andra ställen i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Ska till Korfu, grekland. Bulgarien(kanske) och Estland med fotbollslaget. Sommarstugan Det vanliga :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Gillar dina trådar Moose :) Själv ska jag slappa, jobba, festa osv som en vanlig sommar ^^ Längtar verkligen till värmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Gillar dina trådar Moose :) Själv ska jag slappa, jobba, festa osv som en vanlig sommar ^^ Längtar verkligen till värmen. Tackar för det. Hoppas på en fin svensk sommar också! Det lovar ju gott nu när det har varit fint väder runt om i sverige ett par dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 bada,åka ut med båten,köra moppe,åka ut till landet som kan bli grymt tråkigt i längden,hänga med polare,spela fotboll etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 (redigerat) Åka till kroatien och slappa och åka ut med båten och ner till Åhus i skåne och spela beatch handboll (urskäkta felstavning) Redigerat 8 April 2009 av Jonas_95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 (redigerat) Ska antagligen inte göra något meningsfullt ;) Ska nog dra till Dreamhack Summer 09, chilla, bada lite kanske om man har tur med vädret <_< Annars inget speciellt facktiskt :P Redigerat 9 April 2009 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Ska antagligen inte göra något meningsfullt ;) Ska nog dra till Dreamhack Summer 08, chilla, bada lite kanske om man har tur med vädret <_< Annars inget speciellt facktiskt :P Dream Summer 08 har redan varit, tyvärr :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Jag ska sova , typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.