360Xbox Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Vad ska ni göra under påsken? Äta godis, festa, slappa osv. Jag ska bara slappa hemma och äta påsk godis :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Fira med släkten, käka god mat och godis ;) Lär bli ganska slappt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Jag ska SOOOOVA!!! :D Men jag ska också slappa äta godis. Typ se på TV oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Just nu ska vi ta lite käk med några kompisar. Men jag har också en hög med läxor som inte gör sig själva.. Men ska försöka att inte äta för mycket godis.. choklad är aknens bäste vän. Ska också försöka ta mig till 80 på WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Grilla med några kompisar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Spela dator,Ps2 och äta påskgodis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Äta påskgodis och spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Grilla med några kompisar :)Yay! Jag är inte ensam om att fira ;) Verkar som dem flesta ska sitta inlåsta på sina rum och spela dator ist ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Grilla med några kompisar :)Yay! Jag är inte ensam om att fira ;) Verkar som dem flesta ska sitta inlåsta på sina rum och spela dator ist ;D Hellre det än att göra något stort av en fjantig religös tradition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 (redigerat) Jag ska ha fotbollsskola. Eller jag har redan haft den, den slutade för några timmar sen xD Men jag ska köpa CS på lördag :D Redigerat 9 April 2009 av Entropia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Typ chilla eller va med kompisarna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Jag ska käka godis och spela wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.