Maenster Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Ja usch måste ju kännas extremt tungt att ha förlorat virtuell valuta :oAftonbladet ringde, dom vill ha sina whinemammor tillbaka ont tog första bossen i 25 man utan att någon dog, Ignis är dock 1000 gånger svårare, flame leviathan är f*n lättare än anub'rekhan Jo, dom håller på nu ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Checkat på alla nya saker idag och gjort daily och Ice Prism ;) Har inte haft så mkt tid.. Snart helg iaf! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Köpte Artisan Riding, och Cold Weather Flying. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Härligt! Grattis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Kologarn server first 25 man, tog även XT-002 server 3rd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Försöer få ner Ignis på 10manna nu. Lite segt för folk drar efter varje tries men nu har vi full grupp, så hoppas det funkar sig nu (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 (redigerat) Gör inte som vi gjorde och slösa en halv kväll med honom, han är buggad och inte ens Ensidia pallade döda honom innan dom tog Yogg-saron Redigerat 16 April 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Har börjat levla min gnome warrior igen, 74 är den just nu, skillnat upp lite professions som jewelcrafting och mining till 395/425. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Gillet tog ner den fjärde bossen i Ulduar. De låter dock inte mig vara med. :< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Gillet tog ner den fjärde bossen i Ulduar. De låter dock inte mig vara med. :<Ledsamt :/ Själv har jag bara kollat runt lite grann på chars jag inte kör på längre, har inte hunnit så mycket mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Har gjort dailies, sålt gems och inte så mkt mera. Ska kanske raida sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Fick två nya t7 delar... Vill bara ha axlarna nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg