Hoppa till innehåll

Dagshändelser I Wow.

Blitzcat

Rekommendera inlägg

DING DING DING!

Nu har jag kört pos normal exakt 50 gånger utan att ens sett shieldet droppas.

Samt så blev jag ninjad på t10.5 shaman elem samt relentless i voa, av en rogue som tog dom och destroyade dom, bara för att jävlas med mig.

Sen så droppades battered hilt så tog en kille med quel'danar den, fastän alla andra som hade macen/vapnet i groupen inte rollade för att jag skulle kunna få den..

Samt så har jag precis nått 5.1k GS och 3k sp med ft och totem.

För jävlig dag banne mig!

Det är därför crossrealm suger, man kan inte ditcha någon om de ninjar.

Sant, en kille i vår realm ninjade en i min gamla guild... han blev hatad av alla, han bytte fan namn, sen realm osv.

Hände en liknande sak när jag spelade. Jag körde Naxx25 och killen som startade raiden var helt schysst osv. hela vägen. När vi kom till Kel'Thuzad dock, så sa han något liknande; 'Bid for x item'. Jag ville ju såklart ha ett av dom itemen som droppades, men hade inga pengar. Efter raiden när det skrevs om honom i trade så skriver han helt iskallt att han ändå ska byta realm och namn, och tänkte tjäna lite extra pengar innan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 1.5k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gick 3d zerg för skojs skull, fick mountet och sålde det till någon snubbe i raiden för 12k (tycker det är ganska fult), lycka

fyfan asså.. lol 12k det ska inte vara värt mer än 4k egentligen o.O.

Själv fick jag leda en ICC 10 med grupp nummer 2. GM hade tagit alla bra spelare till sin grupp så jag fick köra med folk som inte kunde ta Putricide.. Grupp 1 fick Sindragosa till 600k hp och Grupp 2 fick Putricide till 50k hp lol. Nerdragade i vent ca 50 ggr eller något. När raiden var slut så blev ju självklart några kickade av mig och GM undrar vad fan jag håller på med :< det är inte kul att skrika åt folk i vent i 4 timmar. Seriöst Putricide ska ju fan vara en av dom lättaste bossarna i ICC.

Redigerat av Zaff
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DING DING DING!

Nu har jag kört pos normal exakt 50 gånger utan att ens sett shieldet droppas.

Samt så blev jag ninjad på t10.5 shaman elem samt relentless i voa, av en rogue som tog dom och destroyade dom, bara för att jävlas med mig.

Sen så droppades battered hilt så tog en kille med quel'danar den, fastän alla andra som hade macen/vapnet i groupen inte rollade för att jag skulle kunna få den..

Samt så har jag precis nått 5.1k GS och 3k sp med ft och totem.

För jävlig dag banne mig!

Det är därför crossrealm suger, man kan inte ditcha någon om de ninjar.

Sant, en kille i vår realm ninjade en i min gamla guild... han blev hatad av alla, han bytte fan namn, sen realm osv.

Hände en liknande sak när jag spelade. Jag körde Naxx25 och killen som startade raiden var helt schysst osv. hela vägen. När vi kom till Kel'Thuzad dock, så sa han något liknande; 'Bid for x item'. Jag ville ju såklart ha ett av dom itemen som droppades, men hade inga pengar. Efter raiden när det skrevs om honom i trade så skriver han helt iskallt att han ändå ska byta realm och namn, och tänkte tjäna lite extra pengar innan.

Fan vad fult rent ut sagt! Jag har märkt att oftast är ärliga personer mycket mer sällsynta än totala idoter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fan vad fult rent ut sagt! Jag har märkt att oftast är ärliga personer mycket mer sällsynta än totala idoter.

Du märker det först nu? Det är internet, folk är anonyma = dem bryr sig rent av inte.

Ja, det har väl alla vetat sedan länge... Jag bara påpekade det.

OnT:Btw, levlade 69 med min mage idag :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...