Svampen2 Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Snackade med en GM om min bugg att jag inte får [Champion Of The Frozen Wastes] fast jag har alla achievs som man behöver för den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Snackade med en GM om min bugg att jag inte får [Champion Of The Frozen Wastes] fast jag har alla achievs som man behöver för den.Var det inte så att Malygos var dolt...? För övrigt lyckades jag få T8.5 leggings för en stund sedan, fast det kändes lite lågt då jag hade T7.5 innan och den andra huntern i raiden hade några blå leggings. Men tyvärr skippar jag inte +2% crit / +60 AP för att någon annan behöver mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Idag har jag blockat mailboxen i ogr vid banken :lol: Jätte skojjit , prova det någon gång ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Snackade med en GM om min bugg att jag inte får [Champion Of The Frozen Wastes] fast jag har alla achievs som man behöver för den.Var det inte så att Malygos var dolt...? För övrigt lyckades jag få T8.5 leggings för en stund sedan, fast det kändes lite lågt då jag hade T7.5 innan och den andra huntern i raiden hade några blå leggings. Men tyvärr skippar jag inte +2% crit / +60 AP för att någon annan behöver mer. I en pug eller? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Kört lite UK och dingat 71. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Snackade med en GM om min bugg att jag inte får [Champion Of The Frozen Wastes] fast jag har alla achievs som man behöver för den.Var det inte så att Malygos var dolt...? Nej, det var Mal'Ganis från CoS som saknades men jag hadde redan klarat cos hc för länge sen och har acievementet. Men nu är all fixat! :D Jag skickade en ticket till GM igår och det är redan klart :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 wipefest på yogg typ lite sådär XD kom till p2 40-50% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Snackade med en GM om min bugg att jag inte får [Champion Of The Frozen Wastes] fast jag har alla achievs som man behöver för den. Var det inte så att Malygos var dolt...? För övrigt lyckades jag få T8.5 leggings för en stund sedan, fast det kändes lite lågt då jag hade T7.5 innan och den andra huntern i raiden hade några blå leggings. Men tyvärr skippar jag inte +2% crit / +60 AP för att någon annan behöver mer. I en pug eller? :P Yes, det var en PuG Hade det varit en guildrun hade jag självklart passat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Snackade med en GM om min bugg att jag inte får [Champion Of The Frozen Wastes] fast jag har alla achievs som man behöver för den. Var det inte så att Malygos var dolt...? Nej, det var Mal'Ganis från CoS som saknades men jag hadde redan klarat cos hc för länge sen och har acievementet. Men nu är all fixat! :D Jag skickade en ticket till GM igår och det är redan klart :) Mal'Ganis försvann för mig också, jag hade allt utom Eregos men plötsligt vart den svart med. Körde om CoS ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 (redigerat) Boostat en polare från 10-52 de senaste dagarna. kör strat med honom atm, hatar den instansen >_< Redigerat 5 Juni 2009 av Sportlov Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Boostade en kompis i RFC :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Springer runt med en level 2 orc i Sholazar Basin och gankar och gör youtube film av det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg