Rullis Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 + fick sålt 10 st till titansteel bar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Fixade Furious healing mace (ingen mace med crit? hallå..) körde lite 3v3 och oculus hc, 3 mer achievements for Red Proto-Drake. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 (redigerat) + fick sålt 10 st till titansteel bar :DKostar eternal air 25g på din server? :o På min server kostar det ca. 8g eftersom några jerks har sänkt kostnaden... Redigerat 12 Augusti 2009 av Necromancer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 + fick sålt 10 st till titansteel bar :DKostar eternal air 25g på din server? :o På min server kostar det ca. 8g eftersom några jerks har sänkt kostnaden... Det var 3 st, hehe. (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Dingade 79. Level 80 here I come! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Har bara kört en hc idag än så länge, fast jag har ingen och spela med då min kompis fått datorförbud för att vi hade pratat i headset och spelat WoW samtidigt i 13 timmar i streck, ingen paus förutom mat. Spelar ni på fuska också med en polare i headsetet eller själva? Tycker själv att det är roligast med en kompis... Får se om jag kan köra någon hc till utan min kompis då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Körde lite 3v3, gick onyxia, fick t2 så jag har den innan den blir omöjlig att få, gick ZG, ingen raptor minipet inga mounts. Gjorde daily i crazy blue ladies camp, fick polar bear äntligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Slösat 2k g på epic gems, sub tar slut imorgon så vafan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Slösat pengar jag med :P Dumpade mining och powerlevlade Tailoring för båda mountsen. Ligger atm på 411 tailor, tar 425 imorgon för den andra mounten + enchanten på cloak. Får se vad jag tar för proffesion sen. Kanske Alchemy för att elixir persist thru death (asbra o använda 2 elixir som mm hunter.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 + fick sålt 10 st till titansteel bar :DFy fan , hur länge har du farmat ? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Dingade 47 med min andra Paladin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 + fick sålt 10 st till titansteel bar :DFy fan , hur länge har du farmat ? :blink: Kör lite varje dag. Men ett tag XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg