Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 1.5k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet (redigerat)

+ fick sålt 10 st till titansteel bar :D

Kostar eternal air 25g på din server? :o På min server kostar det ca. 8g eftersom några jerks har sänkt kostnaden... Redigerat av Necromancer
Skrivet

+ fick sålt 10 st till titansteel bar :D

Kostar eternal air 25g på din server? :o På min server kostar det ca. 8g eftersom några jerks har sänkt kostnaden...

Det var 3 st, hehe. (:

Skrivet

Har bara kört en hc idag än så länge, fast jag har ingen och spela med då min kompis fått datorförbud för att vi hade pratat i headset och spelat WoW samtidigt i 13 timmar i streck, ingen paus förutom mat. Spelar ni på fuska också med en polare i headsetet eller själva? Tycker själv att det är roligast med en kompis... Får se om jag kan köra någon hc till utan min kompis då :P

Skrivet

Körde lite 3v3, gick onyxia, fick t2 så jag har den innan den blir omöjlig att få, gick ZG, ingen raptor minipet inga mounts. Gjorde daily i crazy blue ladies camp, fick polar bear äntligen.

Skrivet

Slösat pengar jag med :P

Dumpade mining och powerlevlade Tailoring för båda mountsen. Ligger atm på 411 tailor, tar 425 imorgon för den andra mounten + enchanten på cloak.

Får se vad jag tar för proffesion sen. Kanske Alchemy för att elixir persist thru death (asbra o använda 2 elixir som mm hunter.)

• Skapa ny...