zitroz Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Körde första ToC 10 med nya guilden idag, tog ca 40-45min att cleara hela ingen dog etc, Dock fick jag ingen ny gear men låg 2 på dmg done overall : D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Furious chest pa locken :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Testade nya Trial som tydligen streamas medan man kör? Gick inte direkt bra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Testade nya Trial som tydligen streamas medan man kör? Gick inte direkt bra.. Hur menar du med streamas? Ingen paus mellan bossarna eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Födmodligen menar han Grand Crusade, då blir det ingen paus mellan de första bossarna i Northrend Beast, så DPSen måsta vara grym. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 (redigerat) Födmodligen menar han Grand Crusade, då blir det ingen paus mellan de första bossarna i Northrend Beast, så DPSen måsta vara grym.Nja, inte så grym, healers går knappt oom på den då nästan bara tanken behöver heals på alla beasts. Redigerat 15 December 2009 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Wipat återigen i ICC10. Lord Marrowgar är SJUKT omöjlig. Vi tar Anub 10 HC men inte Marrowgar. Haft över 10 wipes idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Wipat återigen i ICC10. Lord Marrowgar är SJUKT omöjlig. Vi tar Anub 10 HC men inte Marrowgar. Haft över 10 wipes idag. En av mina polare klagade i flera timmar om honom i Skype :P Levlade 75-78, nu pallar jag inte mer, blir nog 78-79 senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Wipat återigen i ICC10. Lord Marrowgar är SJUKT omöjlig. Vi tar Anub 10 HC men inte Marrowgar. Haft över 10 wipes idag. Han är galet enkel ju! Se till att tanksen stackar på varandra. Stå i en halvcirkel runt rummet med healersen i mitten. Se till att alla kör på impalsen och vid bonestorm så är alla snabba med att springa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Har försökt fixa minipatchen, funkar inte. Fixar jag det ska jag levla rogue, har gjort 32-36 på någon timmes spelande igår/förrgår :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Skulle köra 10manna ICC men mitt game card tog slut en dag tidigare än vad jag trodde det skulle och ja.. finns inget ställe i närheten av vart jag bor atm som säljer game cards heller... <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Skulle köra 10manna ICC men mitt game card tog slut en dag tidigare än vad jag trodde det skulle och ja.. finns inget ställe i närheten av vart jag bor atm som säljer game cards heller... <.<Vart bor du? Vet bara ett ställe i finland som en polare bor i, han måste typ på semester för att köpa gamecard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg