Sidney Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Drog upp en DK till level 57 och skickade sedan över pengarna till min Mage level 34, så jag kunde köpa mount. Därefter loggade några kompisar in och vi fortsatte levla med RAF. Nu är Magen level 37. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 På tal om dk så har jag respeccat min dk idag, för att dual wield försvann... på death knights... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 (redigerat) Försvann? Kan dom inte DW längre? OnT: Farmade quests hela dagen, kvällen var 1h 30min fiskning för daily fishing. Gotcha Redigerat 18 April 2009 av p0wwA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 (redigerat) Försvann? Kan dom inte DW längre? OnT: Farmade quests hela dagen, kvällen var 1h 30min fiskning för daily fishing. Gotcha Nej, bara att DW suger nu, sög iofs förut också pga killing machine nerf men ändå Redigerat 18 April 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Inget speciellt idag, min guild ska merga med en annan med liknande problem (typ 15 bra och 10 kassa pers i raider) så ska vi se om vi får ihop ett bra guild med 25 bra aktiva spelare :) http://www.yonder.se/yoggdown.mp3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Downat Hodir på 10man. Efter 3-4 försök (Några hade spelldetail på low så dem såg inte sakerna på marken man måste gå till ^^) Fiskat upp en mount. Fiskat upp lite coins i Dalaran och fått ca 50+ i min fishing skill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Igår och idag har jag försökt fiska upp en sea turtle, skiten vägrar bli fångad och jag har blivit pissed End Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Har inte gjort så mkt, fixat dubbel specc! Sjukt skönt. Healing/Tank, så jag kan joina vikken raid som helst i stort sett om dem letar efter något :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Försvann? Kan dom inte DW längre? OnT: Farmade quests hela dagen, kvällen var 1h 30min fiskning för daily fishing. Gotcha Nej, bara att DW suger nu, sög iofs förut också pga killing machine nerf men ändå Ja, det blev lite fel. Men DW blev nerfat som f*n, tyckte att det var ganska bra med DW först då jag dödade andra dks ganska lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Körde ulduar. Varje gång vi dödade en boss så skrek alla i vent så man fick tinitus ;: :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 RPade lite i Orgrimmar ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Började igen. Kör med en ny char dvärg paladin. Kör på servern burning lugeion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg