zitroz Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Ska köra 10manna ikväll, vi fortsätter från i onsdags så de 4 första är redan döda. Hoppas på att få ner åtminstonde Festergut eller Rotface :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Första raiden på ett halvår, IC10 :) mitt guild hade kommit till fjärde bossen men vi wipade bara, kul ändå. Hade nästan det bästa gearet som gick att få innan 3.1 men min dps låg ändå runt alla andra i guildet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 (redigerat) Oj oj asså Beasts, Jaraxxus och Faction Champions one shottade i grand crusade 25. Wipefest på twins dock. De har tydligen buffad dom så att zerg taktiken inte funkar längre. Putricide är jävligt dryg i 25 manna asså... Kom till P2.(Skippat Rotface och Festergut eftersom jag inte kunde tanka förut och jag fick joina saven på Putricide.) Redigerat 12 Januari 2010 av Zaff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Oj oj asså Beasts, Jaraxxus och Faction Champions one shottade i grand crusade 25. Wipefest på twins dock. De har tydligen buffad dom så att zerg taktiken inte funkar längre. Putricide är jävligt dryg i 25 manna asså... Kom till P2.(Skippat Rotface och Festergut eftersom jag inte kunde tanka förut och jag fick joina saven på Putricide.)Aldrig funkar med zerg på twins lol. Han är inte buffad :) Han är ezmode om alla fokuserar. Själv har jag gjort Daily HC på mina chars :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Oj oj asså Beasts, Jaraxxus och Faction Champions one shottade i grand crusade 25. Wipefest på twins dock. De har tydligen buffad dom så att zerg taktiken inte funkar längre. Putricide är jävligt dryg i 25 manna asså... Kom till P2.(Skippat Rotface och Festergut eftersom jag inte kunde tanka förut och jag fick joina saven på Putricide.)Aldrig funkar med zerg på twins lol. Han är inte buffad :) Han är ezmode om alla fokuserar. Själv har jag gjort Daily HC på mina chars :) Jag tror han menar corner-fucktaktiken.Jag är inte ett fan av att göra allt det svåra fast snabbaste sättet, jag kör gärna dom helt vanliga taktikerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Dingade 77! Cold weather flying ^^, men behöver ändå 1.5k för 280% Gjorde sen For The Horde, riktigt kul :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Spenderade lite pengar och köpte en Mekigneers Chopper. Najs mount :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 kört OS 10 manna :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Levlat min shaman till 67 och kört raids på min wlock. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Körde BT Pug, MH legendary droppades :D ninjad så klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 YEEAAAH. Twins nere i Togc 25. Körde corner tactic och jag lyckades arcane torrenta healen när de var 0,1 sekunder kvar o.O. Fick ett bälte, cloak och trinket från den runnen. 41k hp obuffad nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg