Svampen2 Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Acceptat ICC 10 på min 80 då som healer/tank, får se hur det går =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Har lyckats få ihop lite över 1k på min Shaman nu och funderar om jag investera i Dual-Spec eller spara till Epic Flying? Level 57 atm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Har lyckats få ihop lite över 1k på min Shaman nu och funderar om jag investera i Dual-Spec eller spara till Epic Flying? Level 57 atm. Dual spec > Epic flying Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 (redigerat) Har lyckats få ihop lite över 1k på min Shaman nu och funderar om jag investera i Dual-Spec eller spara till Epic Flying? Level 57 atm. Du fattar inte hur mkt cash man sparar på Dual Spec. Epic fly köpte jag vääääldigt sent. Man behöver det inte egentligen tills cataclysm. Men det är ju fint att kunna rida sina achie drakes eller annat. Redigerat 23 Mars 2010 av Zaff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Blivit 78 på shamanen och tjänat ihop lite pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Har lyckats få ihop lite över 1k på min Shaman nu och funderar om jag investera i Dual-Spec eller spara till Epic Flying? Level 57 atm. Du fattar inte hur mkt cash man sparar på Dual Spec. Epic fly köpte jag vääääldigt sent. Man behöver det inte egentligen tills cataclysm. Men det är ju fint att kunna rida sina achie drakes eller annat. Väljer nog att spara ändå. Tänker rusha upp till 80 nu bara så bryr mig inte så mycket om långa DPS köer till instancer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 (redigerat) Skaffat Authenticator till ipod eftersom jag dc'at massa gånger idag utan att internet berörts, som att någon loggat in på accet. Inte hänt sen jag fixad den :) Äh, fick dc nu igen. Beror antagligen på nåt annat då. Någon som har nån ide? Redigerat 26 Mars 2010 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Skaffat Authenticator till ipod eftersom jag dc'at massa gånger idag utan att internet berörts, som att någon loggat in på accet. Inte hänt sen jag fixad den :) Äh, fick dc nu igen. Beror antagligen på nåt annat då. Någon som har nån ide? Har med fått en massa dc's på sistone. Kunde få ca. 15 dc's per dag innan men nu har det fixat sig. Har ingen aning vad det kan bero på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Man blir ju lite rädd när allt blir dc'at helt plötsligt istället för att allt stannar i 30sec innan det dc'as som när man drar ut internet, man tror ju att nån annan loggar in då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Man blir ju lite rädd när allt blir dc'at helt plötsligt istället för att allt stannar i 30sec innan det dc'as som när man drar ut internet, man tror ju att nån annan loggar in då.eller hur lol, rätt så creepy då den ena springer mot en vägg och den andra moonwalk framlänges x) OnT: Dingade 70 idag!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Det är många som får random DCs sedan patchen vet jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Drog nästan 70 på roguen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg