evokia Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 (redigerat) skulle köra the sunwell men vipade 5 gånger när vi kom till en drake som heter kalecgos :angry: . gav up efter detta. nån drog igång striden innan alla var inne, han satte up sin maigska sköld och stängde ut hälften av raiden Redigerat 13 April 2010 av evokia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackie Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Lyckades ta Lich king i 10man med en random Swedish pug i går. Har inte varit såhär glad på evigheter. Idag blir det väl de vanliga 11/12 i 25man sen massa wipes på Lich king :P... Borde dock kunna downa han denna veckan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Bästämde mig för att ta en pause från spelet ett tag nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Bästämde mig för att ta en pause från spelet ett tag nu.Samma (ingen pre-paid) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hornflakes Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Nu har jag fiskat upp Old Crafty i Ogrimmar :) Sitter i IF och fiskar efter Old Ironjaw men kommer väl bli gankad närsom .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Gjorde Weekly Raid OS10 idag. tog bara 25min :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Kört VoA 10/25 på druiden inga drops ofc -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Gjorde Weekly Raid OS10 idag. tog bara 25min :DEh, jag har gjort den på 10 minuter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Efter 4 timmars väntan.. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Efter 4 timmars väntan.. xDSå sjukt att Blizz börjar sälja såna saker i deras affär, snart blire väl "To be able to get talent points as you ding u have to buy this package with it!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Efter 4 timmars väntan.. xDSjukt fin.Dock borde den vara typ Algalon 25 1% drop chance sak.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Efter 4 timmars väntan.. xDSjukt fin.Dock borde den vara typ Algalon 25 1% drop chance sak.. Håller med.. om det med drop chance alltså.Är det bara jag som stör mig som fan på hur slarviga texturerna på benen, svansen och vingarna ser ut? Och att vingarna bara ser ut som nått slags väldigt glansigt-böjbart-glas? Jag hoppades på att de skulle lägga mer arbete på den när jag först såg den, och usch vad kostar den egentligen? :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg