PussyCat Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Admin kan bjuda på fika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 OM det blir nåt så kommer jag, det kan ni ge er på, och jag är beredd att ta med mig en hundring eller två :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 varför ska tvunget admin hålla i det? ;p vill ni ha en sådan här tillställning får ni nog vara beredda på att hålla i trådarna själva Jag säger ju det, oc jag håller gärna i det, men jag vill veta om några är på och så. Skulle bli lite väl fail om det bara kom typ... 2 st. OM det blir nåt så kommer jag, det kan ni ge er på, och jag är beredd att ta med mig en hundring eller två :) Bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Sen behöver det ju inte vara nåt lan .. Om det blir grillning så är jag förste grillmästare! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Sen behöver det ju inte vara nåt lan .. Om det blir grillning så är jag förste grillmästare! :) Det är bättre, jag har ingen egen dator.:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Sen behöver det ju inte vara nåt lan .. Om det blir grillning så är jag förste grillmästare! :) Eh, vi hjälper varandra, jag har Mvg i hemkunskap =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Jovisst xd bara lite sköjj där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 (: Men jag har inget internet än, men jag ska försöka hålla koll på det här, och så kan jag kolla runt efter plats och vad man skulle kunna göra, hur man skulle kunna få in pengar på det osv. Men är det någon mer än Raeven som skulle komma om man fick det här genomfört? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Det är ju bara att bestämma en datum och en plats och se hur många som kommer, vi måste inte hyra lokal med kräftskiva och komma i kostym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Vart skall det vara då? Alla bor ju helt utspritt ju. Verkar ganska omöjligt för mig. Det är ju ganska många personer som ska dra till DH summer, då kan man ju bara bestämma träff där istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Du kan ha sant, men vem vet, det finns många på Fuska, endel kanske vill ;) Men DH är ju enklaste att komma till. Jo, jag visste redan, och har redan fattat på nytt att DH är enklast, men det är ju inte samma sak, det blir annorlunda om det "bara" är fuskare. Right? :) Klart, men svårare.. Men är det någon här som är villig att hålla det? :o Isåfall kanske ni borde säga det här i tråden. Offtopic: Fuskare nu! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 har för mig det va ngt sånt här i KG för 1000 år sen där ngr skulle träffas. 2/10 kom typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.