Dave37 Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Håller med WASD, det funkar inte. Det är mer eller mindre omöjligt att anordna nått för "hela" Fuska. Det som skulle kunna vara möjligt är om man delar upp sig, så att man träffas i mindre grupper på kanske 10 pers från samma område. t.ex. alla från gbg och gbg-trakten träffas, alla från malmö/skåne träffas alla från.. .kalmar eller nått, alla från stockholm, alla från sundsvall... ja ni fattar. Men det blir inte som man tror. även om man tycker att man känner varnadra bra och har snackat mycket på t.ex. Msn så blir det stelt och lite nervöst IRL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Det är inte heller som man tror, tänk er att ni börjar i en ny klass där ingen känner varandra och ni sitter nästan helt tysta på rasterna, så kommer det bli plus att alla är olika åldrar.Vi går inte i 1:an längre. Jag börjar gymnasiet i år och är rätt säker på att alla kommer vara rätt så tysta de första rasterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Det är inte heller som man tror, tänk er att ni börjar i en ny klass där ingen känner varandra och ni sitter nästan helt tysta på rasterna, så kommer det bli plus att alla är olika åldrar. Vi går inte i 1:an längre. Jag börjar gymnasiet i år och är rätt säker på att alla kommer vara rätt så tysta de första rasterna. Wow, alla här verkar ju jätte sociala. Alla är också olika, tänk på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 jo men det är som att börja i en ny klass, tyst blir det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Var på en spelträff som ett annat forum arrangerade förrut, grymt kul fast medelåldern var 19-20 så det vart fest med alkoholdrycker efter 23 och då fick dem yngre gå. Svårt att arrangera något med så spridda åldrar som fuska har så det blir roligt och inte stelt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Det skulle vara kul, men om alla skulle festa någonstans skulle det bli lite jobbigt. Förresten måste det ju vara vakter överallt, jag tror att det finns personer som... öh... inte är så snälla. Jag håller med Xade, tror att många kommer dricka sig fulla. Jag tex skulle kunna vara en 40 årig knäppis som bara vill vara elak mot andra. Nä, jag skoja bara. Tror inte att det passar en tjej på elva år som jag. Annars skulle det vara kul men det kommer bli tufft. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Spela roll, förstår inte varför vi ens diskuterar detta längre. 1. Ingen vill hålla i det. 2. Även om någon skulle vilja hålla i det skulle det inte vara många som skulle ha kommit. 3. De medlemmar som säkert skulle ha kommit skulle inte varit några roliga pers. 4. De som träffades skulle säkert vara tysta och tillbakadragna mot varann eftersom jag antar att folket på detta forum är såhär -.- 5. Det skulle blivit krångligt eftersom det är så blandade åldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 (redigerat) Spela roll, förstår inte varför vi ens diskuterar detta längre. 1. Ingen vill hålla i det. 2. Även om någon skulle vilja hålla i det skulle det inte vara många som skulle ha kommit. 3. De medlemmar som säkert skulle ha kommit skulle inte varit några roliga pers. 4. De som träffades skulle säkert vara tysta och tillbakadragna mot varann eftersom jag antar att folket på detta forum är såhär -.- 5. Det skulle blivit krångligt eftersom det är så blandade åldrar. Det är därför jag tycker att man ska träffas i mindre grupper på lokal nivå med ungefär samma ålder. t.ex. Jag, WASD, FP och Fkatt (kanske någon mer) skulle kunna dra till liseberg här i gbg nån gång, vi behöver inte dra ihop +200 pers i nån feting lokal och lana på ett specifikt ställe i sverige. men detta förslag kanske är lite OfT? Aja whatever. Redigerat 20 April 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Men om jag var med så skulle jag prata helatiden! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Alltså, jag tror jag får internet snart, men nu ska jag iväg till frankrike också, men när jag är tillbaka så kan jag ta tag i det här igen. Det låter rätt smart iofs med att träffas i mindre grupper, men det är fortfarande inte samma sak? Men visst, typ, alla verkar ju anti så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Alltså, jag tror jag får internet snart, men nu ska jag iväg till frankrike också, men när jag är tillbaka så kan jag ta tag i det här igen. Det låter rätt smart iofs med att träffas i mindre grupper, men det är fortfarande inte samma sak? Men visst, typ, alla verkar ju anti så... Jag är inte anti. jag tror bara inte det kommer funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Alltså, jag tror jag får internet snart, men nu ska jag iväg till frankrike också, men när jag är tillbaka så kan jag ta tag i det här igen. Det låter rätt smart iofs med att träffas i mindre grupper, men det är fortfarande inte samma sak? Men visst, typ, alla verkar ju anti så... Jaaag är inte det! :D Kan inte all komma till Gävle så kan vi ha fest typ!? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.