Satisfaction Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Metallicas låtar är tråkiga, jag tror att jag är den enda som inte tycker om detta mainstreamskräpet... Ser du t.ex det här som mainstream?(Säg bara vad du tycker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Några Metallica låtar har väll blivit lite mainstream men överlag skulle jag inte kalla Metallica för main stream =( . Sen är inte alltid mainstream låtarna bäst =D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 mainstream.. :) nja metallica är inte dirket ngt mainstream men dom har blivigt mkt populära från GH. nästan alla låtar från And justice for all är bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 One Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 mainstream.. :) nja metallica är inte dirket ngt mainstream men dom har blivigt mkt populära från GH. nästan alla låtar från And justice for all är bra :) ingen är direkt bra tkr jag. Nu får du väll ta och bestämma dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 ingen är direkt bra tkr jag. Nu får du väll ta och bestämma dig? asså då trodde jag att han menade dom nya låtarna. =) jag äger faktiskt 2 eller 3 album med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plankstek Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Fade to black Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Några Metallica låtar har väll blivit lite mainstream men överlag skulle jag inte kalla Metallica för main stream =( . Sen är inte alltid mainstream låtarna bäst =D . Mainstream låtarna är ALDRIG bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 (redigerat) ingen är direkt bra tkr jag. Nu får du väll ta och bestämma dig? asså då trodde jag att han menade dom nya låtarna. =) jag äger faktiskt 2 eller 3 album med dom. Okej... Och ang. att metallica skulle blivit "populärt" av GH låter ju bara sjukt (med tanke på hur många miljoner album de sålt innan :P ). De ganska har fått lite fler p15- fans dock. Redigerat 3 Maj 2009 av status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Några Metallica låtar har väll blivit lite mainstream men överlag skulle jag inte kalla Metallica för main stream =( . Sen är inte alltid mainstream låtarna bäst =D . Mainstream låtarna är ALDRIG bäst. Så kan du inte säga. Om du ogillar en låt för att den är mainstream tänker du inte efter hur själva låten är utan bara avfärdar den. Det är ju också en slags påverkan av vad andra gillar, som "mainstream". Hänger du med? Säker på att du inte tänker så helt, men känner faktiskt några personer som anpassar sig såhär, haha. :) "Jag bryr mig inte om vad alla gillar och lyssnar på det motsatta." Lika illa tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Enter Sandman och One Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Så kan du inte säga. Om du ogillar en låt för att den är mainstream tänker du inte efter hur själva låten är utan bara avfärdar den. Det är ju också en slags påverkan av vad andra gillar, som "mainstream". Hänger du med? Säker på att du inte tänker så helt, men känner faktiskt några personer som anpassar sig såhär, haha. :) "Jag bryr mig inte om vad alla gillar och lyssnar på det motsatta." Lika illa tycker jag. Nja, men personligen tycker jag att mainstream låtarna är de som är bland de sämre (oftast). Om vi pratar Metallica kan vi ta Enter Sandman och typ Nothing Else Matters. 2 Bra låtar, men långt ifrån deras bästa. Kan även ta Maiden som exempel, aldrig i livet att jag skulle ranka Run to the hills som deras bästa låt. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.